AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Virker som nesten ingen jeg kjenner følger med på nyhetene lengre. Hvis jeg spør om noen har fulgt med på en sak i media så er det ingen som vet noenting eller de sier at nyheter er kjedelig. Jeg ser hvertfall 1 nyhetssending om dagen, helst på NRK. Hva med dere? Anonymkode: 91cd1...b6f
Mari Y Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Nei. Oppdatere meg burde jeg vært bedre på. Trenger ikke se nyheter hver dag, men i alle fall et par dager i uken hadde vært greit
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Jeg ser nyhetene hver dag. Som regel ser jeg både 18.30-nyhetene og dagsrevyen, men om jeg går glipp av de ser jeg nyhetene klokken 21 i stedet. Jeg ser også nyheter på dagtid innimellom. Anonymkode: d3543...9be 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 Ja, ser nyheter omtrent daglig. Men har også på NRK nyheter i bakgrunnen hjemme og i bilen. Man bør holde seg litt oppdatert. Livet handler, etter min mening, om mer enn meg og mitt. Anonymkode: 99873...f90 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, ser nyheter omtrent daglig. Men har også på NRK nyheter i bakgrunnen hjemme og i bilen. Man bør holde seg litt oppdatert. Livet handler, etter min mening, om mer enn meg og mitt. Anonymkode: 99873...f90 TS her. Det samme syns jeg I dagens samfunn er det ingen unnskyldning å ikke følge med. Men når folk leser nyheter på nett så husker de jo ikke sakene på samme måte som om de hadde lest en fysisk avis, eller sett en hel nyhetssending. Anonymkode: 91cd1...b6f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Har gitt opp NRK, TV2, Dagbladet, VG og Nettavisen på grunn av deres manglende respekt for ofre og pårørende. Nå holder jeg meg i hovedsak til DN og Finansavisen, selv om det dessverre blir for snevert. Anonymkode: 7bab6...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Det står vel på i bakgrunnen iallefall, selv om jeg ikke alltid lytter så nøye etter alt som blir sagt. På nyhetssendinger kan jeg ikke velge de sakene som er interessante for meg. Men hos nettaviser kan jeg scrollle gjennom de forskjellige nettavisene, sjekke overskriftene, og klikke på de sakene jeg er interessert i... Anonymkode: 91b65...328
Titania Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 Ser vanligvis 18.30 nyhetene og innimellom 21. Og lokalnyhetene i ukedagene Men titter innom nettavisene rett som det er i løpet av dagen også
Anglofil Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 Jeg følger med på nyhetene, jeg er litt nyhetsjunkie, men jeg ser aldri nyhetene på tv. Fortrekker nett-tv, og oppdateringer via nettaviser osv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #10 Skrevet 9. september 2017 Følger med hver dag. Jeg leser i tillegg norske og utenlandske aviser. Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å la være. Anonymkode: 0f98d...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #12 Skrevet 9. september 2017 Nei, gidder ikke å se på nyheter at all Anonymkode: 70ca5...37e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #13 Skrevet 9. september 2017 Er ikke hjemme nok til å få med nyheter på TV. Derimot er jeg innom flere nettaviser flere ganger om dagen, pluss radiosendinger. Anonymkode: bce6d...c80
Gjest justcurious Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 (endret) Nei, jeg leser nyhetene på nett. Ser generelt lite på tv. Men om det er noe spesielt som skjer hender det at jeg slår på nyhetene. Endret 10. september 2017 av justcurious
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 Ser 21 nyhetene på tv2, ellers leser jeg nyheter på nett.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 Jeg ser tilnærmet lik aldri nyheter på tv. Jeg leser ørten nettaviser daglig, og hører nyheter på radio. Det holder i massevis. Jeg orker ikke tv-nyheter, for det er for mye idiotiske intervjuer, både med korrespondenter og med andre i studio. Det tar alt for lang tid, og er alt for mye usaklig blabla, i stedet for å bare holde seg til saken. Anonymkode: ed8c0...c7a 2
Daisy_B Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser tilnærmet lik aldri nyheter på tv. Jeg leser ørten nettaviser daglig, og hører nyheter på radio. Det holder i massevis. Jeg orker ikke tv-nyheter, for det er for mye idiotiske intervjuer, både med korrespondenter og med andre i studio. Det tar alt for lang tid, og er alt for mye usaklig blabla, i stedet for å bare holde seg til saken. Anonymkode: ed8c0...c7a Enig! Det er akkurat derfor jeg ikke ser nyheter på TV. Men jeg er innom nettaviser flere ganger daglig, og klikker meg inn på det som er interessant. Da snakker jeg om ordentlige nyheter, ikke av typen "derfor er nordmenn utro" eller "han lever sammen med to koner". Synes NRK, Aftenposten og Dagens Næringsliv er best på nett når det gjelder saklige, interessante nyheter. 1
Gjest chisandra Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 På 9.9.2017 den 19.29, AnonymBruker skrev: Jeg ser nyhetene hver dag. Som regel ser jeg både 18.30-nyhetene og dagsrevyen, men om jeg går glipp av de ser jeg nyhetene klokken 21 i stedet. Jeg ser også nyheter på dagtid innimellom. Anonymkode: d3543...9be Samme her.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 Man trenger jo ikke å se på nyhetene på TV for å være oppdatert på nyhetsbildet. Vi lever tross alt i 2017. De fleste jeg kjenner oppdaterer seg på nett. Anonymkode: d9903...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 Jeg ser ikke lenger på nyheter på TV. Det er bedre tilgjengelig på andre steder dagen lang. Jeg tror TV-nyheter er over sin glansperiode og erstattes stadig mer av andre nyhetskilder. Anonymkode: ae45d...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå