Gå til innhold

Når daten ikke svarer på avslutningsmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr 4 ganger, så ikke spesielt lenge. Men totalt har tidsrommet være langt da vi begge var på ferie. Vi har hatt sex på 2 av datene som da varte i godt over 16 timer. Jeg tror vi begge kunne se for oss mer, men jeg er et ganske brent barn, og han har ikke vært singel så lenge.

De siste to ukene har han vært vanskelig å avtale med, og jeg har hatt en del vondt i magen fordi jeg føler jeg ikke vet hvor jeg har han. Jeg syns det er viktig å ta vare på meg selv, så etter å ha luftet at jeg ble litt usikker når han ikke tok initativ, bestemte jeg meg for å avslutte det etter at han glemte en avtale. Skrev det jeg selv syns var ganske velformulert "Tror ikke vi bør treffes mer", uten å være for anklagende.

Han har ikke svart. Sånn som jeg kjenner han er han nå skikkelig sur, og jeg merker jeg syns det er veldig ubehagelig. Jeg vet jeg sikkert bare bør drite i det, men jeg er så utrolig konfliktsky og misliker veldig å ha noe uoppgjort med noen. Noen tips til hvordan jeg skal glemme dette og gå videre? Er en viss fare for å støte på han i sosiale sammenhenger og.

Anonymkode: a0a30...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...Vi har hatt sex på 2 av datene som da varte i godt over 16 timer....

...De siste to ukene har han vært vanskelig å avtale med...

...Han har ikke svart....

Prognosen på kjøttmarkedet er 99% dumping her. Du nådde ikke opp denne gangen dessverre.

Anonymkode: f16fe...d66

• Liker 4
Skrevet

Han dumpet deg. Drit i ham.

Anonymkode: 2385d...89d

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Dette må du bare la gå. Ikke gi han noe mer oppmerksomhet i alle fall.

Skrevet

Nu er det over og du bør ikke tenker mer på det.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke svart. Sånn som jeg kjenner han er han nå skikkelig sur, og jeg merker jeg syns det er veldig ubehagelig.

Glem det! Du har skylder ikke noen noe som helst, så han blir sur hva så ? :)  Som om det er ditt problem?

Skrevet

Men kjære vene, han skylder deg da ikke noe etter at du skriver en melding om at du ikke synes dere burde treffes mer. At du synes det er ubehagelig at han ikke svarer er egentlig ikke hans problem. Han oppfører seg verken truende eller ekkel. 

Du kan egentlig ikke forvente at motparten skal reagere slik du vil i slike situasjoner som dette. 

Anonymkode: da163...491

Skrevet

Selvfølgelig svarer han ikke på det. Det passer han nok utmerket at "du dumpet han" etter at han alt hadde dumpet deg indirekte. Han syns sikkert dette bare var en lettelse. 

Anonymkode: 20d8f...b4c

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr 4 ganger, så ikke spesielt lenge. Men totalt har tidsrommet være langt da vi begge var på ferie. Vi har hatt sex på 2 av datene som da varte i godt over 16 timer. Jeg tror vi begge kunne se for oss mer, men jeg er et ganske brent barn, og han har ikke vært singel så lenge.

De siste to ukene har han vært vanskelig å avtale med, og jeg har hatt en del vondt i magen fordi jeg føler jeg ikke vet hvor jeg har han. Jeg syns det er viktig å ta vare på meg selv, så etter å ha luftet at jeg ble litt usikker når han ikke tok initativ, bestemte jeg meg for å avslutte det etter at han glemte en avtale. Skrev det jeg selv syns var ganske velformulert "Tror ikke vi bør treffes mer", uten å være for anklagende.

Han har ikke svart. Sånn som jeg kjenner han er han nå skikkelig sur, og jeg merker jeg syns det er veldig ubehagelig. Jeg vet jeg sikkert bare bør drite i det, men jeg er så utrolig konfliktsky og misliker veldig å ha noe uoppgjort med noen. Noen tips til hvordan jeg skal glemme dette og gå videre? Er en viss fare for å støte på han i sosiale sammenhenger og.

Han kommer ikke til å svare. Let it go

• Liker 1
Skrevet

Legger til at han aldri egentlig har vært interessert. Han har rett og slett ghosta deg. Det skjer ofte

• Liker 1
Skrevet

Innse at han ikke var særlig interessert i deg. Du fikk bekrefta at du hadde grunn til å ha vondt i magen ang han, for han la ikke spesielt mye i deg. For han er det jo ikke noe å svare på en "vi kan ikke treffes mer" melding, han likte deg ikke godt nok til å si "jo please beklager at jeg har vært litt vanskelig i det siste", og han ga faen i deg nok til å ikke gi deg rett "ja jeg er enig, det er derfor jeg har vært litt vanskelig å kontakte i det siste også". Ergo ingenting for han å kunne svare eller skrive. Understreker bare hvor fint det var du ikke gadd å bruke mer tid på han :)

Anonymkode: 1b49f...72f

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ganske kalde svar som kommer til TS her. Selv om han ikke var interessert, er det vel ikke nødvendig å gni det så utrolig godt inn. Skjønner hvor tøft det kan være for selvbildet å få høre sånn ting som han liker deg ikke godt nok, og han føler vel lettelse. Tenk dere om! For alt dere vet, kan TS være en kjempeflott dame, mens denne fyren bare ikke er klar for noe seriøst akkurat nå. Kanskje er han også en dust som ikke har dømmekraft.

Anonymkode: 579b4...5c1

• Liker 7
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ganske kalde svar som kommer til TS her. Selv om han ikke var interessert, er det vel ikke nødvendig å gni det så utrolig godt inn. Skjønner hvor tøft det kan være for selvbildet å få høre sånn ting som han liker deg ikke godt nok, og han føler vel lettelse. Tenk dere om! For alt dere vet, kan TS være en kjempeflott dame, mens denne fyren bare ikke er klar for noe seriøst akkurat nå. Kanskje er han også en dust som ikke har dømmekraft.

Anonymkode: 579b4...5c1

Gni det inn? Man sier bare sannheten. Er garantert slik drittsekker tenker.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Gni det inn? Man sier bare sannheten. Er garantert slik drittsekker tenker.

Enig. Av og til er sannheten brutal, men nødvendig. 

Anonymkode: da163...491

Skrevet

Hva vil du at han skal svare? Du har avsluttet 'forholdet', og han har tydeligvis akseptert det.

Vil du at han skal komme kypende til deg og si at han tok så feil og du er drømmedama bla bla bla?

Anonymkode: 846e3...0f8

Skrevet

Jeg synes han kunne svart deg med noe hvertfall. Det virker så arrogant og likegyldig å ikke svare noe når man tross alt har hatt endel kontakt over noe tid. Men mange menn er dessverre sånn, selv om det ikke koster en drue å gi et enkelt svar, så gidder de ikke det. Eller vil ikke, eller hva det er. Men du har min sympati TS. Har opplevd endel lignende selv, og det er frustrerende. 

Anonymkode: ca97f...3f6

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal han svare på den meldingen der? Du avsluttet det og han synes det var greit. Move om.

Anonymkode: 343ee...d3a

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han kunne svart deg med noe hvertfall. Det virker så arrogant og likegyldig å ikke svare noe når man tross alt har hatt endel kontakt over noe tid. Men mange menn er dessverre sånn, selv om det ikke koster en drue å gi et enkelt svar, så gidder de ikke det. Eller vil ikke, eller hva det er. Men du har min sympati TS. Har opplevd endel lignende selv, og det er frustrerende. 

Anonymkode: ca97f...3f6

Hjelper ikke hva man synes. Han kommer ikke til å svare

Skrevet

Ikke bra slike ting,det er normalt og avslutte en slik relasjon.

Det er ikke normalt og ghoste heller, folk må passe litt på seg selv der ute når de dater, slipper unna mye tankekjør da. Jeg er alltid vanlig høflig og aviser pent, har aldri sex med noen jeg ikke kjenner i en datingprosess da, tar lang tid.

Anonymkode: c8894...4b2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra slike ting,det er normalt og avslutte en slik relasjon.

Det er ikke normalt og ghoste heller, folk må passe litt på seg selv der ute når de dater, slipper unna mye tankekjør da. Jeg er alltid vanlig høflig og aviser pent, har aldri sex med noen jeg ikke kjenner i en datingprosess da, tar lang tid.

Anonymkode: c8894...4b2

Det har dessberre blitt normalt å ghoste. Overhode ikke bra. Det er jeg enig i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...