AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Eg skal ta opp igjen ett parr eksamener nå i november som mangler. Får jo da ikke standpunktkarakter i fagene som ikke e bestått fra før. Er eksamenskarakteren gyldig iforhold til å komme inn på høgskule? Anonymkode: a7342...87e
_popcorn_ Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Tar du fagene som privatist, så er det eksamenskarakter som er gjeldende. Da regnes faget som bestått. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, _popcorn_ skrev: Tar du fagene som privatist, så er det eksamenskarakter som er gjeldende. Da regnes faget som bestått. Tusen takk. Var som jeg trudde, men fikk plutselig ett innfall om at eg tok feil. Anonymkode: a7342...87e
_popcorn_ Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk. Var som jeg trudde, men fikk plutselig ett innfall om at eg tok feil. Anonymkode: a7342...87e jeg har tatt mange fag som privatist, fag jeg endten droppa ut av eller strøyk på når jeg gikk vgs. I fagene jeg tok opp som privatist så har jeg kun eksamenskarakter, og eventuelle gamle stryk-karakterer (også stryk i standpunkt) ble fjernet.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 1 time siden, _popcorn_ skrev: jeg har tatt mange fag som privatist, fag jeg endten droppa ut av eller strøyk på når jeg gikk vgs. I fagene jeg tok opp som privatist så har jeg kun eksamenskarakter, og eventuelle gamle stryk-karakterer (også stryk i standpunkt) ble fjernet. ja ikke sant. Samme her. Eg å har fjernet ett heilt fag oga mye fravær i det faget, + 2 stryk. Så blir spennende å se om eg i det hele tatt klarer bestå nå... men takk ! det hjalp mye Anonymkode: a7342...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå