Gå til innhold

Er dette mishandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I naboblokken rett over gaten sitter det en mellomstor hund i vindusposten og bjeffer voldsomt hver gang et menneske går forbi. Dette er på gateplan og vinduet er åpent. Hunden tilbringer det meste av innetiden der om eier er ute eller hjemme. Enkelte skvetter av hunden, og naboene må jo ha et støyproblem når vi over gaten også plages.

Min agenda her er hundens velferd. Jeg anser dette som mishandling. Hunden er jo tydelig meget stresset av kontinuerlig å være i vaktmodus. Hva synes dere?

Anonymkode: 6e1a5...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hund er det snakk om? Altså min buhund bjeffer endel og det er ikke å komme unna med. Jakthunder er vakthunder og de blir ikke nødvendigvis stresset av å vokte. Med mindre det er en usikker hund. Hunden er mye inne sier du, men vet du hvor mange ganger om dagen den luftes? Får den en god trimmetur og 3 kortere tisseturer kvalifiserer ikke dette som mishandling.

Anonymkode: 53ff1...440

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hund er det snakk om? Altså min buhund bjeffer endel og det er ikke å komme unna med. Jakthunder er vakthunder og de blir ikke nødvendigvis stresset av å vokte. Med mindre det er en usikker hund. Hunden er mye inne sier du, men vet du hvor mange ganger om dagen den luftes? Får den en god trimmetur og 3 kortere tisseturer kvalifiserer ikke dette som mishandling.

Vakthunder er vakthuder * skulle det så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...