Gå til innhold

Jeg blir for våt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg først blir våt, så blir jeg veldig våt og det går ikke over med det første. Jeg kan være våt i flere timer. Skjønner ikke hva dette kan komme av? Litt frustrerende..

Anonymkode: c1d62...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

urinlekasje?

Nope. Jeg kan heldigvis forskjellen på dem 😂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg først blir våt, så blir jeg veldig våt og det går ikke over med det første. Jeg kan være våt i flere timer. Skjønner ikke hva dette kan komme av? Litt frustrerende..

Det skal du bare være glad for. Det er bra og sexy.

• Liker 2
Skrevet

Noen blir våtere enn andre. Plaskvått er utrolig deilig, men skjønner det kan bli litt frustrerende å gå rundt slik lenge etterpå. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg sliter med å forestille meg FOR våt. Våt er deilig!

Skrevet (endret)

TS, hva var problemet?

Endret av innsats
Skrevet
5 timer siden, Magic76 skrev:

Det skal du bare være glad for. Det er bra og sexy.

men kroppshår og indre kjønnslepper hater du. og kjønnshåret forlanger du fjernes. kvinnehater

Anonymkode: 69d34...e64

Skrevet
6 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg sliter med å forestille meg FOR våt. Våt er deilig!

For våt er når du ikke kjenner noe friksjon i det hele tatt. Eller når man må tørke seg imellom beina fordi der drypper. Det er helt grusomt som dame. 

Anonymkode: ca393...c76

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For våt er når du ikke kjenner noe friksjon i det hele tatt. Eller når man må tørke seg imellom beina fordi der drypper. Det er helt grusomt som dame. 

Jeg forstår egentlig det. Jeg forsøker bare å peke på at for mange menn representerer dette ikke et problem. Jo våtere jo bedre har vært min erfaring. Men jeg forstår at det kan oppleves som problematisk i flere situasjoner.

Skrevet

For meg som mann er veldig våt veldig stas! Kanskje det kan sammenliknes med en steinhard ståpikk? 🙂 Jeg forstår imidlertid at det blir et problem for damen hvis hun er våt "utenfor sengen". 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å stramme skjeden. 

Anonymkode: 537ac...147

• Liker 2
Skrevet

Har samme problem! Må ofte "tørke" med håndkle innimellom når vi har sex... For menn er det visst veldig stas, men ikke alltid like kult for meg.

Anonymkode: d6657...c5f

Skrevet
På 9.9.2017 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg har opplevd noen som var ekstremt våte, men det var aldri noe problem. Er det et problem for deg selv? Kjenner du ikke noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...