Gå til innhold

Shampo/balsam, noen som har prøvd disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter en god shampo og balsam. Jeg har farget hår, skulderlangt, hverken veldig tynt eller tykt. Har ganske rett og glatt. Håret mitt kan fort bli tørt, så jeg trenger fuktighet. Ønsker shampo og balsam som ikke tynger håret så voldsomt, føler produkter med masse oljer i gjør dette. 

Jeg har sett litt rundt på forskjellige merker og typer, og lurer på om noen har erfaring med følgene:

Pureology - Hydrate eller Pure volume

KMS - Moisture repair eller Colorvitality

L'oreal professional expert vitamino Color shampo

Kerastase - Den for farget hår (mørk rosa flaske) eller den Bain nutritive laite vital (hvit og oransje)

Eller er det noen andre dere har prøvd som er veldig god på fuktighet, samtidig som den ikke tynger? Er litt opptatt av lukt og :) 

Anonymkode: 264dd...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin Murphy -Hydrate Me! 

Fantastisk god og tynger ikke håret. Prøvd mye, blant annet KMS, men Kevin Murphy er noe av det beste jeg har vært borte i. Pluss for at merket ikke dyretester :)

Anonymkode: 8e871...374

• Liker 1
Skrevet

Den rosa fra Redken er den beste jeg har brukt på farget hår (husker ikke hva den heter, og gidder ikke reise meg og gå ut på badet for å sjekke). Har normalt hår, litt tørt. 

Skrevet

Pureology ❤️

Anonymkode: ad6a1...f88

Skrevet

Jeg stemmer for Pureology. Hydrate-balsamen er magisk for tørt hår. :hjerte: 

Skrevet

Jeg har tørt og frizzy hår, har god erfaring med pureology hydrate :)

Skrevet

Det som passer mitt hår passer ikke nødvendigvis ditt hår TS :) Jeg og ei venninne har rimelig likt hår og vi bruker to vidt forskjellige typer. Jeg har ingen erfaring med akkurat de du nevner, men jeg har brukt flere av merkene og de er gode alle sammen. Selv sverger jeg til Redken.

Skrevet

Tusen takk for svar folkens! :) Ser flere nevner Pureology, så lurer på om jeg skal kjøpe den :) Håper på ny favoritt!

TS

Anonymkode: 264dd...d1f

Skrevet

Pureology er fantastisk! :hjerte: Favorittserien er Fullfyl, men jeg digger både hydrate og pure volume også. Dessuten er den dyrevennlig, noe som er kjempeviktig for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...