AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Dette er så utrolig frustrerende, men ikke minst diskriminerende. Jeg vokste opp i kristen familie som var veldig overbeskyttende. Gjennom oppveksten har jeg konstant fått høre om voldtekt fra både fremmede og nære, media florerer jo over pga. voldtektssaker. Vel jeg har flytta til en ny by for å studere. Jeg har fått masse guttevenner, og blir kjent med flere stadig vekk. Er også en del på fester selvsagt. Problemet mitt er at jeg ikke stoler på noen av disse guttene. Jeg er livredd for å gå alene på kvelden/natten når det er mørkt, og uansett hvor mye jeg vil pynte meg tør jeg aldri ta på klær som viser for mye hud. Jeg tør ikke drikke meg sørpe full slik som mine andre venner, og jeg tenker mye på at jeg må være forsiktig. Alt dette gjør at jeg distanserer meg fra gutter, ikke stoler på de også ødelegger det hele stemningen for meg. Jeg vet at alle gutter ikke er voldtektsmenn og farlige, men jeg klarer ikke tenke annet enn "hva hvis...". Guttene her er så søte, vil alltid passe på meg og følge meg hjem, men jeg er jo egnt. redd når jeg er med dem. Dette ødelegger også mtp. det å bli kjent med gutter, kanskje skaffe kjæreste etc. Jeg er så liten og spinkel, så jeg har ikke sjanse i havet hvis jeg skulle blitt overfalt... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke være som dette; jeg føler meg frekk og uhøflig som har disse følelsene, men de spiser meg opp innvendig. Det er slitsomt å ikke stole på de guttene jeg kjenner, for alle er jo superhyggelige og respekterende... Anonymkode: b6f29...9b1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke være som dette; jeg føler meg frekk og uhøflig som har disse følelsene, men de spiser meg opp innvendig. Det er slitsomt å ikke stole på de guttene jeg kjenner, for alle er jo superhyggelige og respekterende... Det er som oftest de superhyggelige og respekterende som viser seg å være de verste monstrene. Bedre å være litt for forsiktig enn litt for naiv. Menn er ikke bare farlige i forbindelse med voldtekt. Også i trafikken er de som regel årsaken til dødsfall blant kvinner. Jeg forstår at det er vanskelig å slippe seg løs blant ulver, men med tid og erfaring vil du bli bedre på å slippe deg løs uten senke guarden. Så ikke gi opp, du kommer deg dit fortere enn du aner. Anonymkode: fd126...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 De fleste gutter er ikke sånn, så du trenger egentlig ikke å være så redd. Det er smart å ta noen forholdsregler da, som å ikke gå alene sent på natten og sånt. Ta en taxi eller gå med venninner til du er hjemme. Ellers lurt å ikke bli med ukjente menn hjem, vent til dere er godt kjent i såfall. Ellers er det liten grunn til bekymring, bare prøv å tenk at de flest gutter er normale og vil ikke overfalle deg. Det er et mindretall som begår overgrep, og hvis du er litt forsiktig som nevnt over bør du kunne føle deg helt trygg. Ikke la det stoppe deg, men søk heller psykologhjelp hvis du ikke klarer å komme ut av dette selv. Anonymkode: 11d26...4d7
Horten Market Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 (endret) Nei, taxi må du være forsiktig med. Husk, det er jo for det meste menn som kjører taxi også. Og som en annen nevnte over, menn er i tillegg livsfarlige i trafikken. Nei du, Kvinneguiden er ikke stedet å få et mer nyansert forhold til menn. Her vil du finne kvinner som bygger opp under det problematiske synet du har fra oppveksten din. Sky dem som pesten. Hold deg unna utlendinger og fulle menn, så vil det gå deg vel. Endret 9. september 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er så utrolig frustrerende, men ikke minst diskriminerende. Jeg vokste opp i kristen familie som var veldig overbeskyttende. Gjennom oppveksten har jeg konstant fått høre om voldtekt fra både fremmede og nære, media florerer jo over pga. voldtektssaker. Vel jeg har flytta til en ny by for å studere. Jeg har fått masse guttevenner, og blir kjent med flere stadig vekk. Er også en del på fester selvsagt. Problemet mitt er at jeg ikke stoler på noen av disse guttene. Jeg er livredd for å gå alene på kvelden/natten når det er mørkt, og uansett hvor mye jeg vil pynte meg tør jeg aldri ta på klær som viser for mye hud. Jeg tør ikke drikke meg sørpe full slik som mine andre venner, og jeg tenker mye på at jeg må være forsiktig. Alt dette gjør at jeg distanserer meg fra gutter, ikke stoler på de også ødelegger det hele stemningen for meg. Jeg vet at alle gutter ikke er voldtektsmenn og farlige, men jeg klarer ikke tenke annet enn "hva hvis...". Guttene her er så søte, vil alltid passe på meg og følge meg hjem, men jeg er jo egnt. redd når jeg er med dem. Dette ødelegger også mtp. det å bli kjent med gutter, kanskje skaffe kjæreste etc. Jeg er så liten og spinkel, så jeg har ikke sjanse i havet hvis jeg skulle blitt overfalt... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke være som dette; jeg føler meg frekk og uhøflig som har disse følelsene, men de spiser meg opp innvendig. Det er slitsomt å ikke stole på de guttene jeg kjenner, for alle er jo superhyggelige og respekterende... Anonymkode: b6f29...9b1 Tror ikke du skal være redd for voldtekt. Heller bakgrunnen for vennskapet deres. Menn er i de fleste tilfeller kun venner med kvinner på falske premisser. For å få noe ut av det til slutt. Som f.eks sex Men det er håp der ute. Dessverre går verden under. Det blir bare fler og fler bossmennesker i verden. Bpde kvinner og menn. Er massevis av ordentlige gutter der ute. Akkurat som med kvinner. Du må bare finne de Anonymkode: 33116...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå