AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Er det andre enn meg som sliter med at både appen og nettsiden til match.com er ekstremt ustabil og stadig kræsjer? Hadde det ikke vært for at jeg faktisk fant et par veldig aktuelle menn der inne så hadde jeg gitt opp hele siden først som sist. Har betalt også. Anonymkode: 2ab2d...704
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Det var jeg som startet denne tråden. Bruker egentlig sukker, liker den absolutt best, men ga match en sjanse da utvalget på sukker er litt kjipt for tiden her jeg bor. Konklusjonen er at man må betale MYE på match for å få samme tilbud med sortering m.m. som sukker har og unngå å bli kontaktet av gud og hvermann, i tillegg til at appen stadig henger seg opp for meg i alle fall. Så hos meg blir match slettet straks betalingen går ut. Veldig glad jeg kun betalte for 1 mnd! Anonymkode: 2ab2d...704
Gjest Tekola Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Tråden er ryddet for reklame. Tekola, teamleder.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Ganske trist å være så opphengt i kunstig dating. Anonymkode: a6f88...529
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Match er dyrt og dårlig. Var bedre før. Ga opp skiten og bruker heller sukker 😊 Anonymkode: 88ba3...8e1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Møteplassen er et OK sted 😊 Anonymkode: 88ba3...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå