Gå til innhold

Innkjøp av bryllupsminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så smått begynt å tenke på innkjøp av sminke til den store dagen, og trenger noen tips til hva jeg bør handle inn?

Må jo ha noe som sitter hele dagen - Hva skal dere handle inn??

Greit å teste det ut på forhånd, og evt. bli litt vant med å bruke det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg satsar på å bli sminka av frisøren, eventuelt av hudpleiar-forlovaren min ;)

Skrevet

Jeg kjøpte foundation, rouge, eyeliner, mascara og 2 øyenskygger fra Chanel. Pudder og lebestift hadde jeg fra før. Fikk hjelp av parfymeridamen. Kostet 1500 kr, men så varer det jo lenge også. Mye heller det enn å betale masse for sminking, eller bli sminket av en frisør. Da kan jeg like gjerne gjøre det selv (er ganske flink).

Skrevet

Skal bli sminket av frisøren, og hun hadde en del fra kanebo, men vil gjerne ta med øyeskygge og mascara selv ihvertfall.. Bruker en del sminke til vanlig, så er litt nøye på sminken jeg skal bruke.. Skal teste ut noen chanel øyenskygger nå da :-) Og en concealer..

Skrevet

Uansett hvem som sminker deg, trenger du en god leppestift: den må du sikkert friske opp noen ganger dager gjennom uansett.

Jeg brukte sminke fra i.d. (fås kjøpt i hudpleiesalonger): den er såpass mild at jeg tålte den godt selv om jeg har veldig sensitiv hud, så naturlig ut og den satt fint hele dagen.

Skrevet

Er ikke vant med å bruke leppestift, så må nok anskaffe meg en snart, så jeg blir vant til å gå med det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...