AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Noen her hvor begge jobber turnus og har barn? Fortell gjerne om hverdagen deres,hvordan er det hjemme når den ene jobber kveld og barnet skal på masse aktivitet? Anonymkode: 8119a...48d
Fiorella Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Både jeg og mannen jobber turnus, har 2 barn på under 6 år. Fungerer greit- noen uker møtes vi bare i døra, andre uker har vi mye fri sammen alle sammen Har heldigvis besteforeldre som stiller opp Litt stress er det jo noen kvelder, men det går som regel bra. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 51 minutter siden, Fiorella skrev: Både jeg og mannen jobber turnus, har 2 barn på under 6 år. Fungerer greit- noen uker møtes vi bare i døra, andre uker har vi mye fri sammen alle sammen Har heldigvis besteforeldre som stiller opp Litt stress er det jo noen kvelder, men det går som regel bra. Så bra å høre! Anonymkode: 8119a...48d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 Vi jobber begge turnus. Men her er det mine, dine og våre barn i tillegg. Så det krever enormt med planlegging! Men jeg har gått ned til 80% grunnet barna. Far vurderer det samme neste år Anonymkode: ed1c3...336
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 Det går fint. Ser ikke hverandre så mye og jul, påske osv er litt kjipt, men til gjengjeld har barna alltid korte dager i bhg og mye tid med oss. Er mer bekymret for når de begynner på skolen Anonymkode: 1debe...6a3
Siggen Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Mannen jobbet skift og jeg turnus med førstemann. Jeg gikk også ned i stilling den gangen. Da nr to kom ble det vanskeligere så jeg fikk en dagstilling. Vi var hvertfall avhengig av hjelp fra besteforeldre og kollegaer som var villige til å bytte vakter.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Alle familier jeg kjenner til hvor begge jobber turnus er regelmessig avhengig av barnevakt for å få kabalen til å gå opp. Mønsteret er også at en av foreldrene til slutt velger å gå over i en 8-4 jobb. Anonymkode: 8abeb...7c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå