Gå til innhold

Strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler du strømpebukser eller strømper?

Anonymkode: 7e9c1...3d9

Skrevet

HM

Billig og bra til mitt bruk. Jeg bruker ikke masse unødvendig dilldall som strømpeholdere etc.

Anonymkode: 2ddec...052

Skrevet

Pierre Robert selges i matnutikker. Bruker bare PR ullstrømpebukser. Nylonstrømper blir jeg "spedalsk" av. 

Anonymkode: 1c3b4...1ab

Skrevet

På Steen og Strøm.  Kjøper bare  Wolford. Kvalitet lønner seg i lengden. Lang holdbarhet, fine og behagelige å ha på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg både kjøper å går i strømpebukse, går i nylon varianten. Jeg er ung gutt da. Kjøper mine strømpebukser på HM. Får også bruke min søsters strømpebukse, hvis jeg ikke har.

Anonymkode: fd4eb...56b

Skrevet (endret)

Handler de på Ellos, H&M, Evans og Yours Clothing.

Jeg liker strømpebuksene mine ekstra romslige og slik at de kan dras langt opp, så jeg kjøper dem gjerne ekstra store, og da tyr jeg gjerne til Evans sine. De er supergode, sklir heller ikke nedover, og de har gjerne strømpebukser i blått, i tillegg til svart (og beige). De har i tillegg mange ulike typer, f.eks temperature control tights, som både er komfortable, holder godt på varmen og ser pene ut. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Kjøper på nett siden det er vanskelig å få tak til menn. Kjøper fra Tyskland og de er svindyre, men god og varm.

Anonymkode: 1faf1...7e0

Skrevet

Lindex

Anonymkode: a5a0b...cf5

Skrevet
På ‎09‎.‎09‎.‎2017 den 12.46, tirben skrev:

På Steen og Strøm.  Kjøper bare  Wolford. Kvalitet lønner seg i lengden. Lang holdbarhet, fine og behagelige å ha på. 

Hvordan vasker du de? Har en del Wolford strømpebukser, men synes de blir raskt ødelagt i forhold til pris.

Anonymkode: 52a59...16c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vasker du de? Har en del Wolford strømpebukser, men synes de blir raskt ødelagt i forhold til pris.

Jeg vasker mine i vaskepose på finvask. Mine holder i flere år! Derfor jeg mener at det lønner seg. Men  kjøper jeg de aller tynneste, 8 den., holder ikke de like lenge selvfølgelig. 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, tirben skrev:

Jeg vasker mine i vaskepose på finvask. Mine holder i flere år! Derfor jeg mener at det lønner seg. Men  kjøper jeg de aller tynneste, 8 den., holder ikke de like lenge selvfølgelig. 

Samme gjør jeg og. Og de på 50 den, er fortsatt fine. Men mine favoritter på 20 den, er blitt stygge. De fikk og raskt stygge merker, etter mine ballerina sko.

Skrevet

Marks and Spencer og Pierre Robert. 

Anonymkode: c84bd...4cc

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper på nett siden det er vanskelig å få tak til menn. Kjøper fra Tyskland og de er svindyre, men god og varm.

Hva er vitsen med det? Kan du ikke bare kjøpe stor str i dame? Er vel ingen som ser dem, eller? :vetikke:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme gjør jeg og. Og de på 50 den, er fortsatt fine. Men mine favoritter på 20 den, er blitt stygge. De fikk og raskt stygge merker, etter mine ballerina sko.

Men da er det ikke vasken, men skoene?? 

Skrevet
33 minutes ago, Forundret.. said:

Hva er vitsen med det? Kan du ikke bare kjøpe stor str i dame? Er vel ingen som ser dem, eller? :vetikke:

Du vet, menn har gjerne noe mellom bena som det kan være greit å få plass til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blandede erfaringer med strømpebuksene fra Pierre Robert. Synes 20 den strømpene rakner lettere enn andre merker. Ellers så bruker jeg helst stayups, og da er både HM og Lindex greie til hverdag. Om jeg skal noe ekstra, handler jeg gjerne Wolford, Falke eller Oroblu. 

Ser også at det diskuteres vask. Som regel vasker jeg strømpene i vaskepose, på 40 grader. Da holder de seg bra. 

Anonymkode: 7e9c1...3d9

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh, det tenkte jeg jo ikke på :fnise:

Skrevet
14 timer siden, Forundret.. skrev:

De lager til menn og jeg vil ikke bruke dame strømpebukser. De til menn har og gulf.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke min business, men hvorfor skal en mann bruke strømpebukse? Jeg skjønner ikke helt.

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, GLADIATORE skrev:

Ikke min business, men hvorfor skal en mann bruke strømpebukse? Jeg skjønner ikke helt.

Tror det er en fetish.....

Anonymkode: 0157b...810

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...