AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 hei. Noen som har erfaring med drektig tispe ? har en tispe på 3 år som ved et uhell hadde seg Di sto fast ganske lenge å hun ghar vist alle tegn på at hun er drektig- kvalm å nektet å spise frokost, leker ikke likemye med andre hunder å helst litt hissig, slim fra vulva i uke 5-6 ish, melk i pattene i uke 7 men faktisk ingen mage. ( hun var ikke hos meg da dette sjedde å fikk vite det da jeg reagerte på melk som kom ut ) Hund er en stor hund, ( cane corso + frank mastiff) vis det har noe å si. At hun ble parret er ikke den største krisen for planla å få et kull på henne men ville jo helst ha bestemt når Er det mulig at hun kan være drektig når hun nå i dag er 8 uker på vei? Vet det er kun en uke igjen om hun eventuelt er det men tolmodigheten min er ikke på det beste. Anonymkode: 1d1ed...037
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Ville tatt ultralyd hos dyrlegen. Håper ikke tispa er veldig liten? Cane corso/matstiff er grove saker. Anonymkode: 73d6a...ea9
Emilie86 Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 nei tispa er cane corso/mastiff å hannen rottweiler.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 8 minutter siden, Emilie86 skrev: nei tispa er cane corso/mastiff å hannen rottweiler. Åh mente det var hannen, Sorry men ville uansett tatt ultralyd Anonymkode: 73d6a...ea9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh mente det var hannen, Sorry men ville uansett tatt ultralyd Anonymkode: 73d6a...ea9 ja jeg får vel bestille time. Men om hun er drektig er hun jo 8 uker å burde vel kjenne både liv å sett noepå magen? Anonymkode: 1d1ed...037
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja jeg får vel bestille time. Men om hun er drektig er hun jo 8 uker å burde vel kjenne både liv å sett noepå magen? Anonymkode: 1d1ed...037 Kommer jo an på. Man burde kjenne det hvis det er feks 7 valper. Men hvis det bare er en så er det jo litt værre. Anonymkode: 73d6a...ea9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på. Man burde kjenne det hvis det er feks 7 valper. Men hvis det bare er en så er det jo litt værre. Anonymkode: 73d6a...ea9 Skal det ikke vises litt da? hun er blitt breiere men ikke noe stor mage. men har veldig med hengejur å vil helst bare sove. Anonymkode: 1d1ed...037
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal det ikke vises litt da? hun er blitt breiere men ikke noe stor mage. men har veldig med hengejur å vil helst bare sove. Anonymkode: 1d1ed...037 Jeg er jo ikke synsk. Så jeg kan jo ikke si noe om hvordan hunden din reagerer som drektig. Jeg kan ikke svare på noe mer annet en at det høres mystisk it og at du må bestille dyrlegetime Anonymkode: 73d6a...ea9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er jo ikke synsk. Så jeg kan jo ikke si noe om hvordan hunden din reagerer som drektig. Jeg kan ikke svare på noe mer annet en at det høres mystisk it og at du må bestille dyrlegetime Anonymkode: 73d6a...ea9 Nei stemme ska ringa dyrlegen Anonymkode: 1d1ed...037
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #10 Skrevet 27. september 2017 Var hun drektig? Anonymkode: 93439...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå