AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Har spådd mange her inne opp igjennom. Kunne noen spåere her tenke seg å spå meg? Generelt framover. Spår gjerne tilbake. Takk! Anonymkode: 76cd5...d26
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Nå er det tidlig på dagen, så kan være det bare er det. Men jeg får ingen gode følelser. Som i, det er noe trist som ligger foran deg. Anonymkode: 887e7...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det tidlig på dagen, så kan være det bare er det. Men jeg får ingen gode følelser. Som i, det er noe trist som ligger foran deg. Anonymkode: 887e7...7f8 Takk! Kan du prøve å være ned spesifikk? Få frem hva det triste er? Er det flere involverte for eksempel? Anonymkode: 76cd5...d26
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har spådd mange her inne opp igjennom. Kunne noen spåere her tenke seg å spå meg? Generelt framover. Spår gjerne tilbake. Takk! Anonymkode: 76cd5...d26 Jeg kan jo prøve. Jeg har ikke noe sertifikat for dette, men en magefølelse som ofte stemmer. Jeg tror ikke helt jeg evner å koble energien til en AB på forum. Føler du deg tom nå? Er du i et forhold som er i ferd med å ryke? Kan føles som du er redd for forholdet ditt? Du kan til gjengjeld om du vil, prøve å koble mine energier og se om du treffer:) Anonymkode: 346ac...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå