Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en lett foundation som ser naturlig ut på, altså ikke veldig dekkende. Bruker til vanlig Bare Escentuals, men den passer ikke så godt nå på vinteren, da huden er litt tørr enkelte steder. Har normal til blandet hud, kan bli litt blank i pannen og på haken, mens nesepartiet er litt tørt.. :-?

Så var det fargen.. vil gjerne ha tips om merker som fører lyse farger. Mineralfoundationen min er i farge nr 1, den aller lyseste, og det er perfekt.

Forresten, lurer litt på om Dermalogica light sheer tins moisture kan være noe? Om den er lys nok da..

Eller kanskje pudder og foundation i ett?

Alle tips mottas med takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tørr hud, så kan Dermalogica sheer tint passe deg. For meg var det et blankt mareritt, men har heller ikke tørr hud. Og prøv fargen! På meg ble den litt skittenbrun..

Jeg bruker farget hudkrem fra Clinque, veldig fornøyd. Tror Shiseido også har en kjempebra en.

Skrevet

Jeg har tørr hud, og liker IKKE Sheer Tint Moisture. Føler at den smitter og kladder så fort huden blir varm, og som Susanne sier, er fargene litt skitne (jeg har medium).

Fresh Air farget dagkrem fra Estee Lauder skal være bra, og den finnes også i lyse nyanser.

Skrevet

Zanzuel har en flaske medd foundation som gir mye fuktighet, men som allikevel ikke blir blank. Jeg synes den ser skikkelig god. Ser også veldig naturlig ut.

Den kan fåe kjøpt hos hudpleier koster ca 300,- , men er veldig drøy i bruk.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med sheer tint fra Dermalogica. Har litt tørr hud, så jeg tar litt fuktighetskrem på først (skin smoothing cream eller active moist). Jeg synes ikke den blir "skitten" på, og har heller ikke noe problem med at den smitter av eller noe sånt. Fint glatt resultat i mange timer :)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er godt fornøyd med Chanel vitalumiere(??)

Funker bra på min lyse, lyse fregnete hud.

Gjest Tinemelk
Skrevet

Et rimelig alternativ, også best in test på tv hjelper deg: Maybeline.

Jeg er "blek som et laken", og Maybeline passer min melkehvite hud perfekt. Rimelig er det også...helt utrolig.

Ellers er Chanel veldig bra.

Skrevet

har nettopp kjøpt dior pure light, som ikke virker tørrende og er transparent og fin på min hud. løp i butikk og prøv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...