AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Skrev et innlegg her for en stund siden som jeg har prøvd å søke opp flere ganger nå, uten hell. Hvordan finner jeg det igjen? Det hjelper ikke å søke på deler av innholdet. Anonymkode: 4af8c...dd9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev et innlegg her for en stund siden som jeg har prøvd å søke opp flere ganger nå, uten hell. Hvordan finner jeg det igjen? Det hjelper ikke å søke på deler av innholdet. Anonymkode: 4af8c...dd9 Var det i dette underforumet? Hva var trådtittelen? Anonymkode: 507da...72f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Hei Hvis du vet hva trådtittelen er, søker du på Google ved å skrive Kvinneguiden + trådtittelen, og du finner den straks. Anonymkode: 507da...72f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Jeg tror trådtittelen var noe om at jeg hadde mindreverdighetsfølelser rundt dårlige valg....skikkelig happy emne...... Anonymkode: 4af8c...dd9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 husker du en halv setning? google setning og skriv "kvinneguiden" etter eller før. Husker du et spesifikt ord som er litt unikt eller et par sammenhengende ord så kan du google eller bruke søkefunksjonen her. Anonymkode: 650c5...088
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Jeg anbefaler å velge "følg dette" på tråder som du ønsker å lett finne igjen. Anonymkode: 507da...72f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Når ble tråden startet og i hvilket underforum? Anonymkode: 507da...72f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Takk for hjelpen med å lete det frem. Ser nå at grunnen til at jeg ikke fant det er at det havnet i feil kategori da jeg postet det. Anonymkode: 4af8c...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler å velge "følg dette" på tråder som du ønsker å lett finne igjen. Anonymkode: 507da...72f Og for å finne tråder som du følger, går du til din profil, og deretter velg Fulgte innlegg/ fulgt innhold (husker ikke i farten hva det heter, men du ser det på din profil der det kommer opp en liste med valg) Anonymkode: 507da...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå