Cro1 Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Hei Hele situasjonen er nok bare skikkelig teit, men jeg kan ikke kontrollere eller bestemme hva jeg føler. For lenge siden startet jeg en tråd her inne. Link: Greia er, jeg klarer rett og slett ikke komme over henne. Jeg klarer ikke slutte å tenke på henne, ønske å kjenne henne, ønske å snakke med henne og vite at hun har det bra. Det gjør så vondt at jeg vet ikke om jeg holder ut lenger. Jeg trodde jeg hadde klart å komme meg videre, men den siste tiden har jeg begynt å tenke på henne igjen. Det var noe helt spesielt med henne, for meg føltes det ut som en "soulmate" hehe. Det gjør så vondt at hun aldri svarte på meldingen min, skulle ønske hun til og med bare kunne sagt nei og at hun ikke ville ha kontakt. Jeg har nå innsett at jeg aldri kommer til å komme over henne og må leve med dette resten av livet Er det noen som har vært i en lignende situasjon og som har noen tips?
moho Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Oi, to år. Det er en usunn hang-up, jeg syns du skal kontakte en fagperson som kan hjelpe deg å bryte opp tankemønsteret ditt. Det er vondt, slitsomt og bortkastet energi å ha det sånn som du har det nå. Eventuelt prøve boken til Sissel Gran om å være hekta. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 21 minutter siden, Macaroni skrev: Oi, to år. Det er en usunn hang-up, jeg syns du skal kontakte en fagperson som kan hjelpe deg å bryte opp tankemønsteret ditt. Det er vondt, slitsomt og bortkastet energi å ha det sånn som du har det nå. Eventuelt prøve boken til Sissel Gran om å være hekta. Jeg har gått 3 år, alle gangene. Anonymkode: f22c6...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Jeg har det på samme måte. Har hatt en hang-up på en mann nå i hvert øyeblikk 3 år, og denne uka fikk jeg vite at han har fått seg dame...... KNUST.no Anonymkode: 2e4a4...6fe
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på samme måte. Har hatt en hang-up på en mann nå i hvert øyeblikk 3 år, og denne uka fikk jeg vite at han har fått seg dame...... KNUST.no Anonymkode: 2e4a4...6fe Hadde du datet han her eller bare vært hemmelig forelska? Anonymkode: f22c6...9fd
Gjest Froning Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 53 minutter siden, Cro1 skrev: Jeg har nå innsett at jeg aldri kommer til å komme over henne og må leve med dette resten av livet Er det noen som har vært i en lignende situasjon og som har noen tips? Slutt å kjøp din egen desperasjon og kom deg i aktivitet Det er flere fisker i havet. Om tankene kommer er det du som må stoppe dem og la være å gi dem tiden din. De svinner om du er disiplinert her.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 6 minutter siden, Froning skrev: Slutt å kjøp din egen desperasjon og kom deg i aktivitet Det er flere fisker i havet. Om tankene kommer er det du som må stoppe dem og la være å gi dem tiden din. De svinner om du er disiplinert her. Det er i bare å stoppe tanker. De kommer av en grunn.. hos meg gikk denover naturlig. Anonymkode: f22c6...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Værste følelsen. ikke gi opp, få jenta tilbake før det har gått flere måndter. Og det er fult mulig. Er du eksen og venn samtidig har du stor sjans på å få henne. For da kan man småflørte når nye kjæresten sårer henne. Dette vil gi kjærlighet mot deg Anonymkode: bd554...638
Gjest Froning Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i bare å stoppe tanker. De kommer av en grunn.. hos meg gikk denover naturlig. Anonymkode: f22c6...9fd Nei. Tanker dukker opp hele tiden. Hvis du har som vane å sitte å dvelle over enkelte ting dukker disse tankene opp oftere. Om du ikke gir det næring etter de har dukket opp blir de borte med tiden. Slik fungerer det naturligt og hvis de ikke blir borte må man sparke seg selv bak. Det er ikke alltid en grunn til at tanker dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 10 minutter siden, Froning skrev: Nei. Tanker dukker opp hele tiden. Hvis du har som vane å sitte å dvelle over enkelte ting dukker disse tankene opp oftere. Om du ikke gir det næring etter de har dukket opp blir de borte med tiden. Slik fungerer det naturligt og hvis de ikke blir borte må man sparke seg selv bak. Det er ikke alltid en grunn til at tanker dukker opp. Jaja, du får snakke for deg selv. Men man kan ikke kjempe bort de følelsene en har. Jeg blir sur hver gang jeg er forelsket. For jeg trro sjansen for at du får livet sammen med den du vil ha er like minimal som å vinne i lotte. Jeg vet ikke...mena alle par jeg ser, jeg vet ærlig talt ikke om det er forelskelse bak, men de måtte bare finne noen å stifte familie med? Anonymkode: f22c6...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 Får vondt av denne tråden. Anonymkode: 58907...4e4
Gjest Froning Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaja, du får snakke for deg selv. Men man kan ikke kjempe bort de følelsene en har. Jeg blir sur hver gang jeg er forelsket. For jeg trro sjansen for at du får livet sammen med den du vil ha er like minimal som å vinne i lotte. Jeg vet ikke...mena alle par jeg ser, jeg vet ærlig talt ikke om det er forelskelse bak, men de måtte bare finne noen å stifte familie med? Anonymkode: f22c6...9fd Cheer up! Det finnes ikke bare en riktig person for noen.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 28 minutter siden, Froning skrev: Cheer up! Det finnes ikke bare en riktig person for noen. Jo, det kan det faktisk gjøre. Synes det er bra at det finnes sånne som ts, som viser at han har substans. Ikke bare hopper på dame etter dame som visse andre i dagens samfunn....... Kjære ts : hvis det er meant to be, møtes dere igjen. Hvis ikke, kan du finne ei som treffer hjertet ditt igjen:) Anonymkode: c01e8...c0d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan det faktisk gjøre. Synes det er bra at det finnes sånne som ts, som viser at han har substans. Ikke bare hopper på dame etter dame som visse andre i dagens samfunn....... Kjære ts : hvis det er meant to be, møtes dere igjen. Hvis ikke, kan du finne ei som treffer hjertet ditt igjen:) Anonymkode: c01e8...c0d Hva med kvinner som føler det slik da? Anonymkode: f22c6...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå