AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 https://www.bloomingbath.com/blooming-bath-lotus.html Ser koselig ut på videoen nederst på siden,men er det praktisk å bruke istedenfor vanlig badekar? Anonymkode: 46098...1ac
Gjest GulSol Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Dette har jeg ikke brukt selv, men ser ut som en ting som definitivt havner på topp 10 babydritt du aldri trenger. Har du badekar? Flott. Bruk det. Du har to armer? Flott, bruk den ene, så trenger du ikke en sånn teit plastikkdings å putte ungen oppi heller. Andre lærdommer jeg fikk: Ikke bruk en tusenlapp på babygym. De bruker den noen få måneder og en fra Ikea holder massevis.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Takk for tips!Har ikke badekar dessverre men tenker at en liten badestamp kan gjøre samme nytten ja:) Anonymkode: 46098...1ac
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Vi bruker en plastkasse fra IKEA som er stor I steal med ikke har for høye kanter. Man holder babyen bak skuldre og nakke med en hånd og vasker med den andre, så om stampen er for dyp og liten på areal, så føles det litt ut som jeg mister den gode kontrollen. Bare mitt tips Anonymkode: 5943f...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker en plastkasse fra IKEA som er stor I steal med ikke har for høye kanter. Man holder babyen bak skuldre og nakke med en hånd og vasker med den andre, så om stampen er for dyp og liten på areal, så føles det litt ut som jeg mister den gode kontrollen. Bare mitt tips Anonymkode: 5943f...d1e Supert,takk for tipset Anonymkode: 46098...1ac
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Den kan være fin hvis man skal bade babyen alene. Når jeg må dusje min alene, væter jeg et håndkle lagt dobbelt på dusjgulvet så det er godt og varmt, deretter legger jeg baby på det og dusjer og vasker henne. Fungerer kjempefint når man er alene. Har det godt og varmt på badet. Anonymkode: def59...15c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå