Gå til innhold

Slettet fra face

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang slettet noen fra Facebook med en feil?

Jeg for min del har aldri klart det, man må jo gjennom 2 bekreft først?

Vedkommende la meg til igjen 10 sekund etterpå, men påstår at det var en feil? 

Anonymkode: 04a0c...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha gjort det på mobilen, og blitt stresset, og trykke ivei på feile knapper...

Anonymkode: e922b...e78

Skrevet

Kan jo hende at personen ryddet opp i vennelisten og du bare ble med i dragsuget. Når du ble lagt til igjen med en gang og personen forklarte at det var en feil er det jo ikke noe å tenke over. 

Anonymkode: cd611...485

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende at personen ryddet opp i vennelisten og du bare ble med i dragsuget. Når du ble lagt til igjen med en gang og personen forklarte at det var en feil er det jo ikke noe å tenke over. 

Det eneste var det at det er forloveden min... 

Ts

Skrevet

Han er sikkert utro og du bør kreve full tilgang til å lese alt på alle enheter. 

Anonymkode: f273a...2e6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Enda bedre grunn til at du skal tro på han. 

Hvordan kan du være forlovet med en person du har null tillit til?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Enda bedre grunn til at du skal tro på han. 

Hvordan kan du være forlovet med en person du har null tillit til?

Jeg synes dermed at det er enda mer rart. Hvordan kan man bekrefte 2 ganger at man skal slette noen, og så du det er feil etterpå? 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Og hvorfor tror du at det ligger noe mer suspekt bak enn en uskyldig feil? Dét synes jeg er rart. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dermed at det er enda mer rart. Hvordan kan man bekrefte 2 ganger at man skal slette noen, og så du det er feil etterpå? 

Ja forsåvidt, men jeg synes fremdeles det er rarere at dere ikke har nok tillit til at dette er løst med en samtale.

Man har jo folk man stoler 100% på, den man gifter seg med bør være en av dem. Hadde det vært faren din som hadde slettet deg og lagt deg til igjen så hadde du jo trodd på at det bare var en glipp. Når du ikke tror på han så er det altså en aldri så liten mistillit der.

Prøv å snu på det, kanskje det hjelper. Se om det blir mer eller mindre rart den veien: Gå ut fra at han slettet deg med vilje, bare for å legge deg til igjen 10 sek etterpå... Hva tror du kan være årsaken til at han gjorde det? Er det noen forklaringer her du anser som mulige/sannsynlige? 

Er de mer sannsynlige enn at det var en glipp?

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang slettet noen fra Facebook med en feil?

Jeg for min del har aldri klart det, man må jo gjennom 2 bekreft først?

Vedkommende la meg til igjen 10 sekund etterpå, men påstår at det var en feil? 

Han la deg til igjen 10 sekunder etterpå. Det hadde vært bekreftelse nok for meg at det skjedde en feil. Har selv feilet på noe i full fart og kjappet meg (10 sek) etterpå. 

Jeg prøver å se for meg at dette skjedde med min eks, og dette hadde vi definitivt bare ledd av og tullet med i etterkant. No big deal. 

Jeg hadde garantert smelt til med en humoristisk kommentar den 8.9.18 - "1 års jubileum på facebook, det tok deg altså 10 sekunder å rive ned facebook-fundamentet vårt". Må jo tulle litt med det..

Endret av Mass
Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Altså...la oss si han faktisk lyver og dermed slettet deg med vilje. Hva i all verden ville han oppnådd med det? Jeg kan virkelig ikke komme på en eneste grunn til at det skulle gitt han noe som helst. Han la deg jo til rett etterpå igjen, så om han eventuelt hadde prøvd å skjule noe for deg gir det ikke mening å legge deg til igjen.

Nei, det enkle er ofte det beste. Stol nå på mannen din og det han sier. Greit å ikke være blåøyd, men her er du paranoid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...