AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Hei. Har sett mye på penisringer og har veldig lyst å prøve de penisringene som har en kule eller børste på toppen slik at partneren min kan gni klitorisen på den når hun rir meg. Lurer litt på om noen kvinner her har erfaring? Fra forskjellige penisringer Har lyst å kjøpe men finner ikke den perfekte penisringen. Om noen kan linke hadde det vært fint Anonymkode: e8765...4ff
Tyrk40 Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Kondomeriet og duoshop har jo ganske bra utvalg på sine nettsider iallefall...Personlig syns jeg den gjennomsiktige med stålkuler inni er ganske bra
SlemUlv Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 De med vibrering har funket fra for oss, utenom at jeg blir alt for sensitiv da
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 13 minutter siden, kattepusen skrev: De med vibrering har funket fra for oss, utenom at jeg blir alt for sensitiv da Kan du linke til den du har Anonymkode: e8765...4ff
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 26 minutter siden, Tyrk40 skrev: Kondomeriet og duoshop har jo ganske bra utvalg på sine nettsider iallefall...Personlig syns jeg den gjennomsiktige med stålkuler inni er ganske bra Har vært der og sett men fant ikke noe spesielt. Kan du linke? Anonymkode: e8765...4ff
SlemUlv Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du linke til den du har Anonymkode: e8765...4ff Aner ikke hvor Kjære har kjøpt den, han har hatt den fra før jeg ble sammen med ham
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/twin-teazer-rabbit-penisring/ Anonymkode: d32d5...d87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå