Gå til innhold

Hva tenker og føler du når du får eller gir en klem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det føles det samme inni deg når du klemmer en god venn som når du klemmer en du egentlig ikke vil, men gjør det fordi du må. F.eks en slektning i et familieselskap du ikke kunne unngå å møte opp til. Noen sa til meg at en klem er en klem, men det føler ikke jeg. Det kommer an på hvem man klemmer. Hvis du måtte velge, ville du levd resten av livet ditt uten å få en eneste klem eller levd resten av livet ditt og kun få klem fra en du virkelig hatet, eventuelt fra en fremmed du ikke kjente og ikke hadde noe forhold til?

Anonymkode: 528e9...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil klemme vedkommende så kan du jo håndhilse eller eventuelt bare hilse. Man er ikke pliktig til å klemme noen, det er valgfritt.

Det er viktig å håndheve personlige grenser. Et eksempel på dette i praksis ;

Skrevet

Jeg er veldig ambivalent til klemming uten at jeg kommer til å utdype det noe mer her. 

Anonymkode: 69e8f...d83

Gjest NotNaomi
Skrevet

Er ikke noe klemme-menneske,og jeg klemmer ingen jeg ikke vil klemme. Hvis jeg får forhindret det vel og merke.

Hvis noen forteller om noe vondt de har opplevd,så kan jeg klemme spontant,og da tenker jeg ikke liksom. Det føles mer sånn..instingtivt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...