AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Vi skal feire barnebursdag, i den forbindelse så ønsker jeg å kjøpe sånn ramme mann holder, når andre tar bilder, slik at ansiktene er innenfor, og resten av kroppen utenfor, ved fotografering. Vet ikke om jeg fikk forklart riktig. Noen som vet Anonymkode: 68720...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Er ikke det bare en vanlig bilderamme der glasset er tatt ut? 🤔 Anonymkode: a23e2...331 3
Lykkehjerte Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal feire barnebursdag, i den forbindelse så ønsker jeg å kjøpe sånn ramme mann holder, når andre tar bilder, slik at ansiktene er innenfor, og resten av kroppen utenfor, ved fotografering. Vet ikke om jeg fikk forklart riktig. Noen som vet Anonymkode: 68720...6ce På tgr! Eller du kan søke det opp på nettbutikker som selger festartikler. Vil tro at den beste prisen får man på tgr. Der finnes eks også morsomme oversized briller i ulike farger og figurer på. Kan bli mange morsomme bilder av effektene de har der! I tillegg til rammer, har de lepper, barter, briller osv på stenger til bildeeffekter, ala maskeradeballmasker. Det var kanskje helt vanlig enkel ramme du er ute etter? Da kan du bruke en vanlig bilderamme, der du tar ut glasset! Ikea har jo litt store brede rammer, til en veldig ok pris, til slik bruk. Høres ut som en festlig aktivitet i barnebursdagen!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Ja, det er 12 års bursdag, så da må hun mor (meg) finne morsomme aktiviteter for barna. Og 12-åringer er ikke enkle gjester. Min 12 gleder seg 😀😀 Anonymkode: 68720...6ce
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Lykkehjerte skrev: På tgr! Eller du kan søke det opp på nettbutikker som selger festartikler. Vil tro at den beste prisen får man på tgr. Der finnes eks også morsomme oversized briller i ulike farger og figurer på. Kan bli mange morsomme bilder av effektene de har der! I tillegg til rammer, har de lepper, barter, briller osv på stenger til bildeeffekter, ala maskeradeballmasker. Det var kanskje helt vanlig enkel ramme du er ute etter? Da kan du bruke en vanlig bilderamme, der du tar ut glasset! Ikea har jo litt store brede rammer, til en veldig ok pris, til slik bruk. Høres ut som en festlig aktivitet i barnebursdagen! tgr? Hva er det? En butikk eller nettbutikk? Vi har ikke noe sånt her jeg bor. Anonymkode: 68720...6ce
Sirah Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: tgr? Hva er det? En butikk eller nettbutikk? Vi har ikke noe sånt her jeg bor. Anonymkode: 68720...6ce Tgr er en butikk Mulig de har nettbutikk også, google it
Teddi Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 pynttilfest.no congratulations.no festmagasinet.no der har de ganske mye sånne type partyeffekter som ikke koster altfor mye. Tror jeg har sett sånne rammer der også. Alle nettbutikkene leverer relativt raskt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 Hvorfor ikke bare kjøpe en ramme på Nille, Europris eller noe lignende? Eller har jeg misforstått spørsmålet? Anonymkode: 37f70...b8b 2
sonush Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 42 minutter siden, Teddi skrev: pynttilfest.no congratulations.no festmagasinet.no der har de ganske mye sånne type partyeffekter som ikke koster altfor mye. Tror jeg har sett sånne rammer der også. Alle nettbutikkene leverer relativt raskt. Takk, skal sjekke det ut ☺️ 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare kjøpe en ramme på Nille, Europris eller noe lignende? Eller har jeg misforstått spørsmålet? Anonymkode: 37f70...b8b Jeg trenger kun ramme til fotografering, ikke til bildene selv. Visste ikke hvor man fikk kjøpe de.
Blikkboks Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 Eg ville sjekka ut bruktbutikkar. Mange gresseleg stygge bileter, men ein del tøffe rammer som kan brukast slik du beskriver 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå