AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Skal ha hvite fliser på veggene på badet. Flisene ligner på metrofliser, men er litt lengre og uten fasett. De er litt ujevne i kantene. Vi fuger med hvit fugemasse. Hadde bestemt meg for den matte varianten, men da jeg kom i butikken i dag hadde det fliset opp en vegg med samme flis i blank, og det endte med at jeg forlot butikken uten å ha kjøpt noe som helst. Valgets kval! Matt eller blank? 😀 Anonymkode: 0f8de...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Blank er ofte enklere å holde ren. Det spørs jo på materialsammensetningen ellers i rommet. Hvordan er gulvflisene og skal du ha matt eller blank innredning? Synes at det kan bli voldsomt om man velger blanke fliser og høyglans innredning. Anonymkode: 42e19...1e2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Matt gulv. Baderomsmøbel har jeg ikke bestemt meg for. Velger ikke høyglans til blanke fliser. Sannsynligvis ikke høyglans uansett. Skal ha dusjamatur i messing eller kobber, og dusjvegger som ikke har beslag i krom (sannsynligvis matt sort). Anonymkode: 0f8de...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Høres ut som om det hadde blitt fint både med blanke og matte. Men holder nok en knapp på de matte😊 Anonymkode: 42e19...1e2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Takk for svar. Jeg gjør det jeg også, egentlig. Det enkleste er som oftest det beste og flisene gjør litt av seg i seg selv. Men de blanke var så lekre i butikken. 😄 Anonymkode: 0f8de...9a9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Takk 😊 Kjekt med innspill! Anonymkode: 0f8de...9a9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 Blanke om du skal ha messing el bronse tror jeg (med matte gulvfliser og skap) Anonymkode: 2cb44...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå