Gå til innhold

Fliser - blanke eller matte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha hvite fliser på veggene på badet. Flisene ligner på metrofliser, men er litt lengre og uten fasett. De er litt ujevne i kantene. Vi fuger med hvit fugemasse.  Hadde bestemt meg for den matte varianten,  men da jeg kom i butikken i dag hadde det fliset opp en vegg med samme flis i blank, og det endte med at jeg forlot butikken uten å ha kjøpt noe som helst. Valgets kval!  

Matt eller blank? 😀 

Anonymkode: 0f8de...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blank er ofte enklere å holde ren. 

Det spørs jo på materialsammensetningen ellers i rommet. Hvordan er gulvflisene og skal du ha matt eller blank innredning?

Synes at det kan bli voldsomt om man velger blanke fliser og høyglans innredning. 

Anonymkode: 42e19...1e2

Skrevet

Matt gulv. Baderomsmøbel har jeg ikke bestemt meg for. Velger ikke høyglans til blanke fliser. Sannsynligvis ikke høyglans uansett. Skal ha dusjamatur i messing eller kobber, og dusjvegger som ikke har beslag i krom (sannsynligvis matt sort). 

Skrevet

Høres ut som om det hadde blitt fint både med blanke og matte. Men holder nok en knapp på de matte😊

Anonymkode: 42e19...1e2

Skrevet

Takk for svar.  Jeg gjør det jeg også, egentlig.  Det enkleste er som oftest det beste og flisene gjør litt av seg i seg selv.  Men de blanke var så lekre i butikken. 😄

Skrevet

Matte :) 

Anonymkode: 89973...50c

Skrevet

Takk 😊

Kjekt med innspill! 

Skrevet

Blanke om du skal ha messing el bronse tror jeg (med matte gulvfliser og skap)

Anonymkode: 2cb44...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...