AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg gutt 22 har blitt kjent med en super jente 22 på Snapchat. Jeg liker henne og vi skal treffes om noen dager etter hennes initiativ faktisk. Men jeg synes det blir litt mye SMS, Facebook og snapping om dagen. Sender natta meldinger som om vi var i et forhold osv. Hvis jeg ikke gir lyd fra meg så gjør definitivt ho det og lurer på hva som skjer. Det betyr mm vel bare at ho er interresert? Jeg er også interresert i henne, men synes kontakten er blitt litt too much. Jeg leser om andre som har vært på date og etter daten så tar man ikke kontakt de første dagene før man avtaler ny date, om alt stemte. Helt grei kontakt i mellom slaga. Kanskje veldig individuelt eller gammeldags med å vente tre dager før kontakt. Men vi har kanskje bare kommet nære hverandre på en annen måte enn såkalt formell dating siden vi ikke er på datingsider/tinder. Skal treffes sier vi. Ikke vi skal på date. Tviler hun er etter vennskap. Men det er umulig å skjønne jenter innimellom. Jeg har ikke gitt lyd fra meg i dag og har ikke åpnet snaps fra henne. Får vel en hyggelig melding snart tenker jeg. Føler bare at det blir for mye for tidlig. Anonymkode: 591b6...462
Duftavsommerregn Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gutt 22 har blitt kjent med en super jente 22 på Snapchat. Jeg liker henne og vi skal treffes om noen dager etter hennes initiativ faktisk. Men jeg synes det blir litt mye SMS, Facebook og snapping om dagen. Sender natta meldinger som om vi var i et forhold osv. Hvis jeg ikke gir lyd fra meg så gjør definitivt ho det og lurer på hva som skjer. Det betyr mm vel bare at ho er interresert? Jeg er også interresert i henne, men synes kontakten er blitt litt too much. Gi deg, om jeg treffer en kvinne jeg liker kan aldri for mye kontakt bli et problem, heller tvert om. Så må man treffes i real life, vet ikke om du har gjort det. Men for mye kontakt? Da er du ikke egentlig helt seriøst klar for et forhold slik jeg ser det. og
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Skjønner godt at du syntes det er slitsomt og too much. Selv mister jeg fullstendig interessen da. Det er fint å vise tydelig interesse, men ikke forstyrre og inntrenge hverdagen til mennesker man knapt kjenner. Tenk bare hvor ille og obsessive det blir når man har kjent hverandre en stund da. Dette er de type jentene som begynner å gråte fordi du skal være med en kompis en dag, og som spør om noe er galt fordi du ikke har sendt 5 lange elsker deg meldinger iløpet av dagen og skal sitte oppå deg hvert sekund når dere slapper av i sofaen og blir såret og furt om du reiser deg opp for å gå å tisse, og setter deg ned igjen uten å legge armen rundt henne. Så oppmerksomhetssyke jenter er turnoff. Give some space! Bare si til hu at vi trenger ikke tekste og snappe hver dag, det blir litt mye, og da mister man jo spenningen til vi møtes og går lei. Anonymkode: 06172...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå