Gå til innhold

Brudekjole eller noe annet alternativ????

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leser litt på denne siden her inn i mellom. Det jeg lurer litt på nå er om alle virkelig skal gifte seg i hvit brudekjole. Finnes det ingen andre alternativer og i så fall hvilke?

Jeg har veldig lyst til å gifte meg. MEN jeg vil ikke gifte meg i kirken, vil ikke ha noe stort selskap (bare forlovere, foreldre og søsken) og jeg vil ikke ha brudekjole (er en stor jente som bruker vanligvis str.56 i tøy. Kjole ser helt jævlig ut når man er så stor)

Er det noen som vet?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg veit at det er fleire her inne som ikkje skal gifta seg i kvit brudekjole, nokon i svart, andre lilla og så vidare..

Men om du føler at du er for stor til å gå med kjole, så kan du kanskje prøve ein todelt kjole, og sjå om det er betre for deg?

Eventuelt kan du gifta deg i ei pen drakt. Litt mindre storslått og prangande.

Fins mange andre gode løysingar òg, som eg ikkje kjem på på ståande fot. Men eg råda deg til å ta kontakt med ein kjolesalong, dei veit oftast best kva som kler oss. :)

Lukke til! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

du har jo bunader og pene drakter som Linn3c nevnte.. Har sett mange bilder av store bruder, og de er nydelige. Og kjolen kan du jo bestemme selv hvordan skal se ut hvis du vil. MÅ jo ikke være hvit..

Jeg bruker til daglig bare 46/48 jeg, så jeg skjønner hva du mener. Fant ingen fine kjoler i min str da, så mamma skal sy, og da bestemmer jeg selv hvordan resultatet skal være. Kjolen min er to-delt, og blir kremfarget skjørt og enten flerfarget topp eller helt hvit topp..

Håper du finner ut av det da.. :-)

Skrevet

Alfred Angelo Woman er jo pluss str blant annet de har masse fint.. :)

Skrevet

Kjenner en stor jente som giftet seg i hvit enkel ganske kroppsnær havfruefasong (gikk ut nede ved føttene) kjole i tungt stoff, med et tynt lag hvit chiffon utenpå.

Det var nydelig.

Skrevet

Jeg skal ikke ha hvit kjole. :)

Personlig synes jeg også store jenter ser flotte ut i kjoler. :)

Skrevet

Jeg skal ikke ha hvit brudekjole, og skal ikke gifte meg i kirken. Synes som lunacia at også store jenter ser pene ut i brudekjole. Trikset er å finne den kjolen som best kler din kroppsform.

Skrevet

Helt enig i det. Store jenter kan også ha brudekjole.. Så lenge man velger en fasong man kler, er det greit. De aller fleste ser jo nydelige ut i brudekjole, enten de er store eller små!

Skrevet
Helt enig i det. Store jenter kan også ha brudekjole.. Så lenge man velger en fasong man kler, er det greit. De aller fleste ser jo nydelige ut i brudekjole, enten de er store eller små!
:Nikke:
Skrevet

Store jenter er ekstra flotte når de fremhever seg selv og bærer sitt antrekk med stolthet! F.eks i en rød kjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...