Gå til innhold

Kvinne som tidligere bare har gått etter "bad-boys"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen meninger/erfaringer rundt et litt delikat spørsmål. 

Har truffet en kvinne som jeg har hatt 2 stevnemøter med. Vi har snakket litt om bakgrunn/oppvekst og hun legger ikke sjul på at hun har hatt en litt vanskelig sådan. Hun har også hatt en eksperimentell periode i livet sitt. Hun har stort sett bare falt for såkalte "bad boys" som igjen har ført til mye turbulens i hennes tidligere forhold.

Jeg er komplett motsatt av hennes tidligere erobringer. Trygt og god relasjon til familie, stort nettverk, sikker jobb med god inntekt/god økonomi. Hus, bil, hytte og ellers alt på stell. Behandler alle rundt meg med respekt. 

Mitt spørsmål er. Blir jeg for kjedelig for en slik Kvinne? Søker hun ubevist etter litt utrygghet og dette med å bli behandlet dårlig Og respektløst? Hender det at kvinner gjør seg noen erfaringer i livet og bestemmer seg for å prøve "andre siden"?

Vi er begge i 30 årene.

Anonymkode: 9193c...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem henne. Er masse damer der ute. Ingen vits i å bruke tid penger og energi på en 30 åring som ikle er blitt voksen enda med masse bagasje.

Tenk med det øverste hodet ditt ikke penishodet

Anonymkode: 884e3...822

• Liker 6
Skrevet

Man dater jo for å sjekke om man passer sammen. 

• Liker 3
Skrevet

Det går nok bra i starten, men som du sier, hun vil søke det trygge og kjente i en "bad boy". Et samliv uten fysisk og psykisk vold blir fort er for henne ukjent og fremmed og vil fort bli oppfattet som følelsesløst. Hun søker en hverdag med høye topper og dype daler. Du med ditt stabile liv og avbalanserte følelsesliv vil fort bli tuppet på hue og ræva ut. 

Anonymkode: 9109c...7b6

• Liker 4
Skrevet

Få deg en kvinne med verdigheten i behold. En som har spart seg til deg.

Anonymkode: 1d975...fb3

• Liker 1
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Få deg en kvinne med verdigheten i behold. En som har spart seg til deg.

Anonymkode: 1d975...fb3

:ler:

Anonymkode: daaa1...ba2

• Liker 10
Skrevet

Hva definerer du som bad boy?  Det er ikke sånn at alle kriminelle er respektløse og slemme mot damer. 
Og det er ikke sånn at en mann som er respektløs og slem mot damer er en badboy , da er han en drittsekk. 

Alle damer vet at begge nevnte kategorier ikke er en mann man kan gifte seg med , og de aller aller aller fleste vokser ila tyveårene inn til å se hva som egentlig er bra for dem i lengden og verdsetter en snill , trygg mann med alt i livet på stell sånn som deg veldig høyt :)  Hun er nok lei av turbulens og ustabile relasjoner og vil holde fast i deg med nebb og klør og takknemlighet når hun merker at det føles bedre å ha roen(og det du kaller kjedsomheten) med en ordentlig mann. 

Anonymkode: 10947...90d

• Liker 8
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem henne. Er masse damer der ute. Ingen vits i å bruke tid penger og energi på en 30 åring som ikle er blitt voksen enda med masse bagasje.

Hehe, joda. Nå skal de jo sies at hun tenner noe i meg som er lenge siden jeg har følt! Hvilket hode som sier hva kan jo diskuteres men jeg har stor fasinasjon for denne kvinner og er nok allerede litt betatt. Kanskje det er meg som begynner å gå etter "bad-Girls" opp i 30 årene:laugh:

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok bra i starten, men som du sier, hun vil søke det trygge og kjente i en "bad boy". Et samliv uten fysisk og psykisk vold blir fort er for henne ukjent og fremmed og vil fort bli oppfattet som følelsesløst. Hun søker en hverdag med høye topper og dype daler. Du med ditt stabile liv og avbalanserte følelsesliv vil fort bli tuppet på hue og ræva ut. 

Det er akkurat dette jeg frykter. Jeg faller pladask og så blir dette for "kjedelig" i det lange løp for jeg som alle andre her inne vet jo at livet består mest av "hverdager". Det skal legges til at hun har barn og ikke jeg så jeg hadde jo håpet at hun kanskje vil søke litt stabilitet for henne å jentungen.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer du som bad boy?  Det er ikke sånn at alle kriminelle er respektløse og slemme mot damer. 
Og det er ikke sånn at en mann som er respektløs og slem mot damer er en badboy , da er han en drittsekk. 

Alle damer vet at begge nevnte kategorier ikke er en mann man kan gifte seg med , og de aller aller aller fleste vokser ila tyveårene inn til å se hva som egentlig er bra for dem i lengden og verdsetter en snill , trygg mann med alt i livet på stell sånn som deg veldig høyt :)  Hun er nok lei av turbulens og ustabile relasjoner og vil holde fast i deg med nebb og klør og takknemlighet når hun merker at det føles bedre å ha roen(og det du kaller kjedsomheten) med en ordentlig mann. 

En rød tråd er at hun har vært spenningssøkende som igjen har ført til forhold med menn på kant med loven, narkotika, menn som hun har hatt som ff for å eksperimentere seksuelt hvor de ikke har ønsker videre forpliktelser, narsissister osv listen er lang.

Alt dette har hun ikke fortalt direkte til meg, men jeg leser litt mellom linjene når hun forteller om tidligere forhold.

Som nevnt over så har hun jo en jentunge i tidlig skolealder så håpet mitt er jo at kanskje hun vil prøve "den andre siden" Har bekjente som har forhørt seg litt rundt siden vi er i samme alder og de har fått bekreftet hennes urolige fortid. De fleste mener at jeg bør ta hatten min å gå fra dette siden jeg har mest å tape, men samtidig så har fått en sterk emosjonell tiltrekning til denne kvinnen og det har jeg ikke hatt på lang, lang tid.

hilsen TS

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, joda. Nå skal de jo sies at hun tenner noe i meg som er lenge siden jeg har følt! Hvilket hode som sier hva kan jo diskuteres men jeg har stor fasinasjon for denne kvinner og er nok allerede litt betatt. Kanskje det er meg som begynner å gå etter "bad-Girls" opp i 30 årene:laugh:

Det er akkurat dette jeg frykter. Jeg faller pladask og så blir dette for "kjedelig" i det lange løp for jeg som alle andre her inne vet jo at livet består mest av "hverdager". Det skal legges til at hun har barn og ikke jeg så jeg hadde jo håpet at hun kanskje vil søke litt stabilitet for henne å jentungen.

En rød tråd er at hun har vært spenningssøkende som igjen har ført til forhold med menn på kant med loven, narkotika, menn som hun har hatt som ff for å eksperimentere seksuelt hvor de ikke har ønsker videre forpliktelser, narsissister osv listen er lang.

Alt dette har hun ikke fortalt direkte til meg, men jeg leser litt mellom linjene når hun forteller om tidligere forhold.

Som nevnt over så har hun jo en jentunge i tidlig skolealder så håpet mitt er jo at kanskje hun vil prøve "den andre siden" Har bekjente som har forhørt seg litt rundt siden vi er i samme alder og de har fått bekreftet hennes urolige fortid. De fleste mener at jeg bør ta hatten min å gå fra dette siden jeg har mest å tape, men samtidig så har fått en sterk emosjonell tiltrekning til denne kvinnen og det har jeg ikke hatt på lang, lang tid.

hilsen TS

Hun søker helt sikkert stabilitet for seg og jentungen sin. Du er utrolig dømmende her, og det er urovekkende at du setter deg selv så høyt at du "leser mellom linjene" og antar at alle hun har vært med før er ustabile narssisister som tar narkotika og driver å henger ut dine egne negative tolkninger til andre felles bekjente. Bekjente som har forhørt seg litt og fått bekreftet hennes urolige fortid? Men forstår du ikke at noen utenforståendes oppfattelse av en person kan være helt feil? Noen som kun ser en person på byen med  de ustabile "badboysa", vil jo si at det er en dame med urolig fortid, men de vet jo ingenting om hvor rolig og stabil hun egentlig er resten av de 28 dagene i måneden som hun ikke er på byen og tester narkotika?  
Dette blir som at hun skal spørre noen som ikke kjenner deg, om hvordan du er, og de forteller bare det de har sett av det. Det blir helt feil for det sier ingenting om den faktiske deg. 
Når man snakker om forhold med andre så er det som regel de type relasjonene man har lært mest av, og fordi hun nevner et par kjipe erfaringer, så kan hun også vært med mange gode menn. Er det noe galt i å eksperimentere seksuelt også mener du? 

Skrevet

Synes du har snudd det på hodet her. Du lurer på om du er bra nok for henne, mens du burde vel heller lure på om hun er bra nok for deg. Det du forteller om henne høres virkelig ikke bra ut, at hun har sett seg ut bad boys opp gjennom årene, og latt seg bli behandlet dårlig. Usj. Det er mulig vi damer ser det fra en annen vinkel, men jeg synes rett og slett slike damer ikke virker smarte. Du virker naiv.

Anonymkode: 89c39...1e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også en som (ufrivillig) har gått etter badboys. Det er definitivt ikke det jeg søker, men det har dessverre vist seg at de tilsynelatende snille og stabile mennene etter en stund plutselig har forandret personlighet og vist seg som narsissistiske, psykisk ustabile og/eller voldelige. Det er aldri badboys jeg har søkt så derfor har jeg klart å komme meg ut av disse forholdene (selv om det har vært kjempetøft fordi du mister all tro på deg selv). Poenget mitt er; kanskje hun har det på samme måten. Kanskje hun ikke visste at de var såkalte "badboys" men at hun gikk inn i forholdene godtroende

Når jeg endelig traff en mann som virkelig var stabil så giftet jeg meg. Jeg har aldri søkt noe annet og priser meg lykkelig for at jeg fant en super, kjekk, snill og normal mann. Det vil garantert hun gjøre også.

Anonymkode: d8ced...af2

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kun vært med badboys bortsett fra èn. Han som ikke var en badboy lærte meg hvordan ekte menn er, og hvor deilig det er å være sammen med noen som er snill mot meg, og respekterer meg og syns jeg er bra nok. Jeg lette ikke etter spenning, jeg lette etter trygghet. Er innmari lei meg for at vi ikke fungerte, men det er flere good guys i havet.

Anonymkode: 617fb...cbd

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun søker helt sikkert stabilitet for seg og jentungen sin. Du er utrolig dømmende her, og det er urovekkende at du setter deg selv så høyt at du "leser mellom linjene" og antar at alle hun har vært med før er ustabile narssisister som tar narkotika og driver å henger ut dine egne negative tolkninger til andre felles bekjente. Bekjente som har forhørt seg litt og fått bekreftet hennes urolige fortid? Men forstår du ikke at noen utenforståendes oppfattelse av en person kan være helt feil? Noen som kun ser en person på byen med  de ustabile "badboysa", vil jo si at det er en dame med urolig fortid, men de vet jo ingenting om hvor rolig og stabil hun egentlig er resten av de 28 dagene i måneden som hun ikke er på byen og tester narkotika?  
Dette blir som at hun skal spørre noen som ikke kjenner deg, om hvordan du er, og de forteller bare det de har sett av det. Det blir helt feil for det sier ingenting om den faktiske deg. 
Når man snakker om forhold med andre så er det som regel de type relasjonene man har lært mest av, og fordi hun nevner et par kjipe erfaringer, så kan hun også vært med mange gode menn. Er det noe galt i å eksperimentere seksuelt også mener du? 

Jeg vil ikke si at jeg er dømmende eller sitter meg selv høyere enn noen andre mennesker. Jeg bare kommer med litt fakta om at vi har en veldig ulik oppvekst og ikke minst dette med uforenelig syn på narkotika osv Dette med narsissisme kom jeg fram til når hun fortalte hvordan hun ble behandlet av sin siste kjæreste som hun var åpen om. Når jeg i tillegg får venne som jeg stoler på for alt i verden til å forhøre seg litt i kretser så kommer det fram info som bekrefter både dette med narkotika og forhold. Kanskje derfor hun er åpen om det på et så tidlig stadiet til meg, nettopp fordi at det var lett for meg å bruke nettverket mitt til å få denne infoen. Har full forståelse for at ikke alle er "urolige" 24/7, men igjen når hun har vært sammen med fengselsfugler, dop-dopdealere samt en og annen pengeinnkrever så sier jo det litt sitt. Gjør det ikke? Å eksperimentere seksuelt er helt innafor, men det går en grense når ryktet begynner å gå litt samt at antallet partnere er på størrelse med antall M&M´s i jumbo-posene deres, er du ikke enig? Mine venner som nevnt over råder meg til å gå fra dette siden det er så ufattelig mye kvinner uten denne "baggasjen" der ute, men jeg er veldig usikker siden hun har klart å vekke noe i meg som jeg ikke har opplevd på veldig lenge.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes du har snudd det på hodet her. Du lurer på om du er bra nok for henne, mens du burde vel heller lure på om hun er bra nok for deg. Det du forteller om henne høres virkelig ikke bra ut, at hun har sett seg ut bad boys opp gjennom årene, og latt seg bli behandlet dårlig. Usj. Det er mulig vi damer ser det fra en annen vinkel, men jeg synes rett og slett slike damer ikke virker smarte. Du virker naiv.

Anonymkode: 89c39...1e0

Ja du har nok rett i det du skriver her og ja. tanken har jo selvfølgelig slått meg om jeg klarer å fange oppmerksomheten hennes over tid, tilfredsstille henne seksuelt (siden hun har så mye erfaring) og ikke minst få henne til å ha det bra. Som nevnt over så råder mine nærmeste venner meg til å gå, men igjen min fasinasjon av henne er til å ta og føle på. Jeg er bare så livredd for å være den som står igjen på stasjonen når toget er gått her dersom vi blir involvert, alle følelser blir sluppet løs og hun finner meg for "trygg og direkte kjedelig"

Skrevet

vært med bad boys jeg og, men de var helt normale og oppegående i begynnelsen. Man kan være uhelig.

Anonymkode: d7c09...ef3

• Liker 2
Skrevet

Du tenker rart. Kvinner søker faktisk etter akkurat det samme i badboys som i andre menn. Kjærliget, trrygghet og noen som er der. De søker ikke etter "spenning" og det er ingen kvalitet at et mann er drittsekk: Det handler bare om at det kan ta lang tid å innse at en person er overveiende dårlig når en har følelser som gjør en lite objektiv. 

Anonymkode: 6b548...0f4

• Liker 4
Skrevet

Fatter ikke greia med jenter og "badboys". Ender jo bare med at de får juling og blir grisepult. Når dama i tillegg har en løsunge på slep (og sikkert noen stygge tattiser) så tenker jeg at du bør pule henne litt, og så sprette videre. Om du er en slik fyr med hytte og greier, så er det kjekkere å finne seg ei dame med god familie og sånt, så du ikke vanner ut genene dine med søppel.

Anonymkode: 76300...3b2

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette !

Anonymkode: 1dcc9...e7e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja..Ikke sant. Og alle sammen som har vært utro 1 gang er alltid utro. Hvis du har holdt på å drukne i bassenget da du var yngre så kommer du garantert til å drukne hvis du forsøker å gå ut i bassenget igjen. Oh, hvis du forelsker deg i Leonardo DiCaprio så kommer du til å synke sammens med Titanic - resten av livet, Non stop.

Lenge leve kongeriket

Anonymkode: baaad...793

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke greia med jenter og "badboys". Ender jo bare med at de får juling og blir grisepult. Når dama i tillegg har en løsunge på slep (og sikkert noen stygge tattiser) så tenker jeg at du bør pule henne litt, og så sprette videre. Om du er en slik fyr med hytte og greier, så er det kjekkere å finne seg ei dame med god familie og sånt, så du ikke vanner ut genene dine med søppel.

Anonymkode: 76300...3b2

Er du en wannabe-badboy? Stusser nemlig litt over formuleringene dine. "Pule/tattiser". Du prøver å oppføre deg litt for pulbar til å være pulbar.

Anonymkode: baaad...793

• Liker 1
Skrevet

HUn søker etter trygghet ja. Det betyr ikke at hun blir seksuelt tiltrukket til trygghet. Du ser hva hun har likt tidligere, og hun har ikke bare plutselig endret det.  Gi henne tryggheten hun trenger, stort sett. Men se om du ikke kan finne frem en litt mer spennende/uforutsigbar side av deg innimellom og. Ta litt styringen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...