AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Noen som har erfaring med at to barn deler ett soverom? Har dere forslag til løsninger som gjør at begge føler de får sin "private" del av rommet? Barna er under skolealder. Anonymkode: 87572...ee0
Blikkboks Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 6- og 3-åringen deler rom her. Dei har køyeseng og kvar sine hyller til leikane sine. Førebels har vi ikkje hatt behov for å dele rommet, men valt å ha golvflata ledig til leik. Men der er mange fine idear på pinterest! 1
Sushi Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Mine har delt rom siden minsten var under året, de er nå 3 og 6 år. De trives veldig godt sammen og føler nok at det er trygt å sove på samme rom. Lekene har de på et annet rom + i stua. Vi har ikke delt rommet på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Kommer jo veldig an på hvor stort rommet er; denne var jo litt fin: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/7mR9K/Sann_-da-var-det-slutt-pa-kranglingen-pa-barnerommet#.U6XXICcaySM Mine deler rom, der har eldste på ti en hems som går over hele rombredden med senga si oppå + litt lagringsplass, under har jeg en romdeler midt under, så har yngste på fem sin seng på ene siden, og eldste har skrivebord på andre siden. De har et digert klesskap (2 meter, regner med det blir kjekt å ha etter hvert som de blir større) med skyvedører og en felles lese/TV-krok. Masse lagringsplass i romdeleren (Kallax fra Ikea). Hemsen fikk jeg plassbygget, litt dyrt, men verdt det. Den har f.eks bokhylle som "sengehest" og spoter under, og høyden er veldig godt tilpasset både over og under. Rommet er bare 10 kvm (+ 3 på hemsen), så synes vi har fått mye ut av det. Anonymkode: dd5dc...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå