Gå til innhold

Kongelige immune mot å tenke selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Er det oppveksten som har gjort de sånn? 13 bekfreftet døde fra Norge og krompen og sørlands-blondie skjønte ikke alvoret?? Prins Harry skjønner visst ikke at det kanskje er litt på kanten å kle seg ut i nazi-kostyme. Hvem får skylda? Jo rådgiverne!

Er de kongelige bare dummier som ikke kan brukes til noe annet enn å åpne broer på vestlandet og vinke fra balkongen?

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelig...ticle949780.ece

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet
Er det oppveksten som har gjort de sånn? 13 bekfreftet døde fra Norge og krompen og sørlands-blondie skjønte ikke alvoret?? Prins Harry skjønner visst ikke at det kanskje er litt på kanten å kle seg ut i nazi-kostyme. Hvem for skylda? Jo rådgiverne!

Er de kongelige bare dummier som ikke kan brukes til noe annet enn å åpne broer på vestlandet og vinke fra balkongen?

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article949780.ece

:klappe: Heilt einig, slikt bør vaksne menneske klare å finne ut av sjølve, heilt uten rådgjevarhjelp!!
Gjest Valhalla
Skrevet

Men å mene noe om politikk klarer krompen å gjøre. Irriterende fyr.

Skrevet

Enig med Rattleshake - de framstår som komplette "idioter" uten sunn fornuft og normal tankegang.

Skrevet

stem på meg som diktator.

Skrevet

får jeg godt betalt drumtech jobb om jeg gjør det? :P

Skrevet

får jeg godt betalt drumtech jobb om jeg gjør det? :P

seff.. trenger muligens en drumtech nå de neste månedene

Gjest Anonymous
Skrevet

seff.. trenger muligens en drumtech nå de neste månedene

hehe,var i utgangspunktet en fleip, spørs om jeg har det du krever av kompetanse der.men det er ikke helt umulig heller. :P

Skrevet

hehe,var i utgangspunktet en fleip, spørs om jeg har det du krever av kompetanse der.men det er ikke helt umulig heller. :P

glemte å logge inn.sorry.

Skrevet

glemte å logge inn.sorry.

spørs om jeg har det du krever av lønn heller..

Skrevet

En diktator får ikke nødvendigvis makten via valg, så det er bare å kjøre på Donnie!

Gjest Anonymous
Skrevet

spørs om jeg har det du krever av lønn heller..

Minimalt. hørtes morro ut :P

Skrevet

En diktator får ikke nødvendigvis makten via valg, så det er bare å kjøre på Donnie!

hvis en har kvinnene med seg så vil mennene følge etter..

Skrevet

Saken med prins Harry kan jeg skjønne,for det var temmelig toskete og tankeløst gjort.Saken med kronprinsen og MM skjønner jeg derimot ikke.Hvor i verden de to var hen forandrer da ingenverdens ting.

Uhorvelig mange mennesker er døde,enda flere har mistet hjem og familie og folk fryser og sulter uansett.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Saken med kronprinsen og MM skjønner jeg derimot ikke.Hvor i verden de to var hen forandrer da ingenverdens ting.

Uhorvelig mange mennesker er døde,enda flere har mistet hjem og familie og folk fryser og sulter uansett.

Nå har de tatt selvkritikk for at de reiste på ferie (eller var det rådgiverene?). Grunnen til at de reiste var at de ikke innså omfanget av katastrofen(?).

Nå var det en nasjonal katastrofe, en av de største vi har hatt i moderne fredsstid, så nei, det er nok ikke det samme om de reiser på ferie eller blir hjemme og er delaktige i den nasjonale sørgeperioden.

Skrevet

Jeg synes fremdeles det er latterlig å lage en så stor sak ut av hele greia når omfanget av katastrofen var så stor som den var.

Desto større grunn til at de burde holdt seg hjemme?Mulig det,men etter en slik katastrofe burde vel perspektive til folk vokst så mye at dette i grunnen bare var en filleting i forhold???

Skrevet

Jeg vil ikke dømme dem i det hele tatt.

Jeg aner ikke om de reiste tidlig på morgenen eller om ettermiddagen, og hva slagsinformsjon som da hadde kommet ut. Og når man skal reise på en lang tur med to barn så er det masse ting som skal tenkes på, slik at fokuset også er på andre ting.

De har flere rådgivere som her burde bryte inn. Og etter det jeg har lest så var krompen i kontakt med slottet fra Brasil og forsøkte å bryte av ferien tidligere. Men det var ikke lett å få fly. (Godt mulig at jeg er naiv og godtroende, men hvorfor skal man tro noe mer på det andre som er skrevet???)

Og dessuten så har de jo virkelig stilt opp etter hjemkomsten.

Harry derimot er et sørgelig kapittel.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Saken med prins Harry kan jeg skjønne,for det var temmelig toskete og tankeløst gjort.Saken med kronprinsen og MM skjønner jeg derimot ikke.Hvor i verden de to var hen forandrer da ingenverdens ting.

Ja, og da passer det seg virkelig, at noen i kongefamilien reiser på ferie, og koser seg glugg i hjel :roll: Hva skal vi egentlig med kongehuset etter? De er jo ikke der, når folket behøver de, for ferie er tydeligvis viktigere.

Og til Prins Harry sitt optrinn, har jeg bare en ting å si: Hvem pokkeren har oppdratt den gutten?

Skrevet
Ja' date=' og da passer det seg virkelig, at noen i kongefamilien reiser på ferie, og koser seg glugg i hjel <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_rolleyes.gif' alt=':roll:'>

Akkurat det kan du da strengt tatt ikke vite noe om,eller???

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er snakk om vise, at de er der for oss. De representerer jo Norge, og beklager, men det ble usmakelig at de valgte som de gjorde. Og det er min mening, så får de unnskylde seg til den store medaljen nå etterpå, men beklager det er for seint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...