AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Til dere menn: Hvor viktig er det kjæresten deres har førekort og utdannelse av alder 20 om dere er noen år eldre? Eller foretrekker dere noen andre? Anonymkode: 0fecd...13b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Synes ikke det er viktig at dama har førerkort. Utdanning har heller ikke noe å si. Er du mann uten disse tingen derimot, er det en annen sak. Anonymkode: a4d66...697 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Er vel ikke så vanlig at noen på 20 år er ferdigutdannet siden så mange tar høyere utdanning. Anonymkode: 557c9...50d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Førerkort har noe med hvor man bor. Er det elendig tilbud så det forventes kjøring hit og dit, så vil det fungere dårlig. Bor sentralt med godt kollektivtilbud, ikke noe problem. Fleste på 20 år er vel ikke ferdig utdannet disse dager. Stor forskjell på under utdannelse og friår på nav eksempel. Anonymkode: a2f4a...830 1
GauteS Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Det er kvinner som er opptatt av at partneren er flink og har status, penger og slikt. For menn er denslags helt likegyldig, de ser etter andre ting hos partneren. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er viktig at dama har førerkort. Utdanning har heller ikke noe å si. Er du mann uten disse tingen derimot, er det en annen sak. Anonymkode: a4d66...697 Hvorfor setter du høyere krav til menn enn kvinner? Liker du å være kvinnen i forholdet når du er med en mann? Anonymkode: c9598...abc
ajarRun Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Ville foretrukket en kjæreste med mc lappen. På bil trenger hun ikke, hvis jeg vil ha en sjåfør slenger jeg bare på en l eller skoleskilt.
ajarRun Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Og utdanning er ikke interessant. Jeg tjener nok penger. Men hun bør kunne lage kaffe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå