Gå til innhold

Til dere menn: Førekort og utdannelse, kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere menn: 

Hvor viktig er det kjæresten deres har førekort og utdannelse av alder 20 om dere er noen år eldre? 

Eller foretrekker dere noen andre? 

Anonymkode: 0fecd...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er viktig at dama har førerkort. Utdanning har heller ikke noe å si. 

Er du mann uten disse tingen derimot, er det en annen sak.

Anonymkode: a4d66...697

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke så vanlig at noen på 20 år er ferdigutdannet siden så mange tar høyere utdanning. 

Anonymkode: 557c9...50d

• Liker 1
Skrevet

Førerkort har noe med hvor man bor. Er det elendig tilbud så det forventes kjøring hit og dit, så vil det fungere dårlig. Bor sentralt med godt kollektivtilbud, ikke noe problem. 

Fleste på 20 år er vel ikke ferdig utdannet disse dager. Stor forskjell på under utdannelse og friår på nav eksempel. 

Anonymkode: a2f4a...830

• Liker 1
Skrevet

Det er kvinner som er opptatt av at partneren er flink og har status, penger og slikt.
For menn er denslags helt likegyldig, de ser etter andre ting hos partneren.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er viktig at dama har førerkort. Utdanning har heller ikke noe å si. 

Er du mann uten disse tingen derimot, er det en annen sak.

Anonymkode: a4d66...697

Hvorfor setter du høyere krav til menn enn kvinner? Liker du å være kvinnen i forholdet når du er med en mann? 

Anonymkode: c9598...abc

Skrevet

Ville foretrukket en kjæreste med mc lappen. På bil trenger hun ikke, hvis jeg vil ha en sjåfør slenger jeg bare på en l eller skoleskilt.

Skrevet

Og utdanning er ikke interessant. Jeg tjener nok penger. Men hun bør kunne lage kaffe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...