AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #21 Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri jobbet som tilkallingsvikar. Men det er formuleringen på kontrakten siden jeg var ansatt på timer. Jeg har jobbet fulltid +++ hele veien. Anonymkode: 3abc3...c62 Hvordan har du jobbet fulltid hvis du har hatt mellom 50-140 timer i måneden, og noen måneder uten noe? Jeg ville sagt nei til et jobbtilbud som gjorde at jeg tjente halvparten av det jeg tjente i året før. Hvis du er så headhuntet og nødvendig har du jo litt forhandlingskraft i det. Er det mulig han har tenkt helt feil? Det er jo rimelig drøyt å tilby halv lønn. Anonymkode: 3f147...dad
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #22 Skrevet 15. september 2017 Bare for å sjekke ut en elementær faktor her: Er det den kronesummen du får utbetalt som lønn som er redusert med ca. 350 tusen kroner i året? Det hender folk ser på den summen kunden faktureres fra selskapet som eier ressursen, - og glemmer at den summen som faktureres absolutt ikke er den summen som utbetales til ressursen. I den forestillingen kan også grunnlaget for et lønnstilbud på ca. 50% av din tidligere lønn ligge. Dette fordi fakturert timerate kan enkelt sies å være omtrent det dobbelte av hva ressursen får utbetalt som lønn. Anonymkode: 9658f...279
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #23 Skrevet 16. september 2017 Hvor kom lønnen din fra? Deg selv eller firmaet du jobbet for? Dvs fakturerte du dem? Anonymkode: 612e5...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå