Gå til innhold

Dere som har tett provosert abort og har fått barn senere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på dere som har tatt provosert abort og fått barn senere- tenker dere at dere har et barn "for lite"? 

Anonymkode: fc153...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri lykkes med å bli gravid igjen. Men ja. Jeg har tenkt på det hver dag siden.

Anonymkode: 5c952...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg angrer ikke og har de barna jeg skal ha. Har ikke følt at jeg mangler noe barn, men det var et vondt valg likevel. 

Anonymkode: b89cf...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, angrer ikke. Jeg tenker forsatt på barnet som aldri ble en gang i blant, men ikke noe som plager meg. Jeg gjorde det som var riktig for meg der og da, og det er jeg i dag veldig glad for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått to da jeg tok abort. Mange år senere fikk jeg et barn til. Mangler ingen.

Anonymkode: 40e3c...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok provosert abort pga at jeg ikke visste at jeg var gravid og derfor hadde drukket alkohol gjentatte ganger. Jeg hadde ikke samvittighet til å bære et barn til verden med potensielt svært svekkede forutsetninger for et godt liv pga at jeg var så ansvarsløs.. abort var derfor det eneste riktige og jeg har aldri senere tenkt på at dette skulle ha vært et liv. Dette er nå to år siden og nå er jeg 7 mnd på veg med ei lita datter❤️ Tenker aldri på at jeg har vært gravid før eller at hun skulle vært storesøster o.l for det skulle hun ikke! 

Anonymkode: 8e773...6a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

Nei, tenker ikke på det. Har jo ikke et barn for lite. Tok abort lenge før det ble et barn liksom. Har ikke angret, for jeg var absolutt ikke moden nok den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenker ikke på aborten som et barn jeg har mistet eller skulle hatt. Angrer ikke på valget. Tenker ikke årlig på det en gang.

Jeg gjorde det rette, både for meg, men ikke minst for barnet som ble abortert.

MEN, jeg tenker at jeg er usikker på om jeg kunne klart å ta abort igjen nå når jeg har et barn og vet mer om hva det innebærer.

Anonymkode: 7d1a1...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Var så kort på vei at det var ikke hjerteslag engang. Tenker ikke at jeg har et barn for lite, har fått 2 i ettertid som jeg nok aldri hadde hatt om jeg ikke hadde tatt abort. Alle 3 graviditetene har vært med samme mann, men vi var begge enig om at det passet ikke å bære fram et barn den gangen. 

Anonymkode: 3a5a1...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aborten var helt riktig for oss i situasjonen vi var i for 7 år siden. Midt i studiene og uten opptjente rettigheter og egnet bolig. Nå har vi to sunne friske og oppvagte barn, eget hus, faste jobber begge to og bil. Livet er på stell og nei - aborten tenker jeg ikke på. 

Vi var smarte!

Anonymkode: 41d7b...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...