Ingeborg Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article330431.ece :o :o :o Er det mulig... *sjokkert*
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Jeg leste også den .. :o - tragisk og grusomt. Tenk å kunne gjøre sånn mot sitt eget barn.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Prinsipielt mot dødsstraff, men gråter ikke om hun får det for å si det sånn. Stakkars gutten også, herregud.
*Lene* Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 Blir uendelig trist av å lese slike makabre historier!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Det må jo være noe galt med dette mennesket, det er helt grusomt å være mor selv og lese dette... jeg håper hun får livsstidsstraff, helst dødsstraff, for slike mennesker fortjener ikke å leve, det var ondskapsfullt og grusomt gjort, og jeg håper hun får et jævlig liv.....kan ikke fatte at slike ting skjer, at et menneske kan gjøre slike ting.....hun må være uten hjerne og følelser...... :evil: :evil:
LarsLarsere Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article330431.ece :o :o :o Er det mulig... *sjokkert* Synes blekemiddeldelen var rimelig kreativ. Resten var bare kjedelig. Sært motiv.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 unnskyld meg, men var det kjedelig at hun satte seg oppå sitt eget barn til hun døde? hvem og hva er du? tror ikke du har barn selv...hvor gammel er du? og hvor mange voldsfilmer har du sett? :o
Gjest Valhalla Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 Ganske sjelden vi ser æres/moral drap her i vesten.
LarsLarsere Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 unnskyld meg' date=' men var det kjedelig at hun satte seg oppå sitt eget barn til hun døde? hvem og hva er du? tror ikke du har barn selv...hvor gammel er du? og hvor mange voldsfilmer har du sett? :o[/quote'] Det er definitivt en negativ ting at en mor dreper barnet sitt. mulig kjedelig ikke er det best dekkende ordet,men jeg anntok at folk ville forstå poenget. fungerer ordet "Familietragedie" bedre? Hun satte seg på barnet sitt til det døde. definitivt ikkenoe morsomt. Jeg er Lars. Det står i profilen jeg har laget her. Mulig du ikke kan se den ettersom du er en anonym gjest. Hvem er du da? Jeg er et menneske. rundt 1,65 høy. Normal vekt. grønne øyne. utover det gidder jeg ikke beskrive meg sjæl. men nå har du et brukbart bilde. Jeg er 20 år. Har heldigvis ingen barn selv enda. hmm,antall voldsfilmer ja. Det ekke godt å ikke vite. Jeg har ikke talt. Men det har uansett ingenting med denne tråden og gjøre.
Gjest Madam Felle Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 :o Skremmende, og utrolig sjokkerende
Gjest seroxata Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 :o :o :o Er det overhodet mulig???
Anglofil Skrevet 17. januar 2005 #13 Skrevet 17. januar 2005 Sykt.... En syk, syk verden... Mvh Yvonne
koldbruna Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 Jeg fatter ikke at hun klarte å drepe sitt eget barn.Men som mange skriver her...det er en syk verden vi lever i. Koldbruna
Gjest Kommentar Skrevet 18. januar 2005 #18 Skrevet 18. januar 2005 Moren må ha handlet i anfekt. Merkelig at hun kunne sitte på sin 12-årige datter til hun døde. Datteren må vel ha sloss mot moren for sitt liv og moren kjempet for å holde datteren på rygg til hun døde. Meget merkelig at moren ikke angret seg eller stoppet når hun så at datteren ville komme til å dø. Helt greit for meg hvis moren blir sittende i fengsel resten av livet. Ved dødsstraff slipper moren for lett unna. Håper hun får smake sin egen medisin, og blir banket opp av de andre kvinnene i fengselet når de får høre at hun har drept datteresn sin. En slik mor fortjener en omgang juling. Jeg synest mest synd på broren, som så at moren og datteren sloss, og at moren satt på datteren helt til hun døde. Han er nok dessverre mentalt skadet for resten av livet.
Charmina Skrevet 19. januar 2005 #20 Skrevet 19. januar 2005 Vannvittig sykt og ikke minst tragisk! Og stakkars bror -Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå