AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Rap er den sjangeren som har ligget mitt hjerte nærmest i 20 år nå. Når barna er hjemme føler jeg at jeg må høre på noe annet, eller la være å høre på musikk. De er gamle nok til å skjønne engelske lyrics, og det er vel ikke helt heldig at moren deres synger med til "'til then just sit your drunk ass on that fuckin' runway, ho"? Hva tror dere? Anonymkode: 1ba6b...377
Gjest Mass Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Haha, nei, tror jeg ville ventet til de var lagt seg før jeg tok den på. Sånn ellers, når de blir større og finner musikken de selv liker så hadde jeg nok lett kunne danset og sunget med, jeg altså. Jeg tar ikke teksten i sanger så veldig seriøst. Liker beaten og melodien og stemmeleiet.
Gjest GulSol Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Tror du har rett! Finnes noe (holdt på å skrive mye 😅) rap som ikke er vulgær. Det kan du vel høre på? Selv er jeg veldig fan av norsk rap, men ungen er bare 1 år, så problemet har ikke oppstått enda - heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Jeg synes ofte teksten er vel så viktig som de andre komponentene i musikk, men det er ikke slik at det på død og liv må være mye bannskap, altså. Det er jo bare sånn det er. Er også veldig fan av norsk rap. Og svensk. Men så å si hele Spotify-lista er merket med "explicit". Nei, da tar jeg deres råd og lar være å høre på mens de hører på Hadde vel et håp om at jeg kunne slippe unna med å forklare "det er bare sånn det er" og heller dra oppmerksomheten deres mot andre aspekter ved sjangeren, men det blir nok for søkt. Ts Anonymkode: 1ba6b...377
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Sett på litt klassisk musikk, så vil verdenen din plutselig åpne seg Anonymkode: 91645...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett på litt klassisk musikk, så vil verdenen din plutselig åpne seg Anonymkode: 91645...4d8 Det gjør jeg ofte Ts Anonymkode: 1ba6b...377
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 (endret) Er ikke alle som forstår seg på "rap-lyrics" uansett xD Spoiler edit : orginal Spoiler Endret 8. september 2017 av Beeblebrox
pressplay Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, GulSol skrev: Tror du har rett! Finnes noe (holdt på å skrive mye 😅) rap som ikke er vulgær. Det kan du vel høre på? Selv er jeg veldig fan av norsk rap, men ungen er bare 1 år, så problemet har ikke oppstått enda - heldigvis! Bare vent til podens første setning blir "Bængshot mafakka. Er du hypp på å bli skækk eller? Røyk joint med meg, hoe"
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Jeg har nesten ikke hørt på min sjanger (metal) siden jeg ble mor... eneste plassen jeg er fri og kan høre på høy musikk, er når jeg kjører bil, alene. Derfor elsker jeg å kjøre bil, og tilbyr meg med glede å stikke ut og kjøre ærend for familien Anonymkode: 9135a...043 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Jeg hører på rock og metal av diverse sort, og er gravid nå. Lurer på hvordan det blir når jeg må sette på litt Iron Maiden for å få ungen til å sove, det er jo det den er vant til fra før... Har også tenkt på hva jeg skal gjøre etter hvert, kan jo ikke gå rundt og synge "bring me your daughter to the slaughter" så barnet hører det! Blir nok mange ærender med bil etterhvert, som en annen skriver her... Anonymkode: 21231...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå