Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det så mye bedre andre steder da? Bor selv her, og vurderer flytte, så om noen har tips om gode byer, hvor man lettere får kontakt med nye mennesker tas det i mot med takk. Og ja, jeg har få venner selv :icon_frown:

Anonymkode: 7061a...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.10.2017 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Flyttet til Sandefjord og bodde der i 10 år. Fikk ikke eneste venninne. Og jeg er sosial og utadvendt og ikke redd for å ta kontakt med folk. Virket som folk hadde nok med sitt. Kolleger på jobben var sjeldne klare for å finne på noe etter jobb etc. De fleste jeg kjente til i Sandefjord, f.eks gjennom jobb, var født og oppvokst der, hadde sine venner fra barndom og hadde masse familie i byen. Kan ha noe med det å gjøre. De har sitt ferdige nettverk og har ikke behov for flere mennesker i livet sitt.

Veldig A4-by hvor folk er veldig opptatt av interiør, belegningsstein, stor garasje, fin bil. Status, altså. Også den eneste norske byen som ennå har en slags "adel" i form av noen viktige pengefamilier som alle ser opp til.

Flyttet der i fra.

Anonymkode: 49477...f4b

Fantastisk 😂😂

Anonymkode: 6dd43...aff

Skrevet

Jeg liker Sandefjord jeg ❤️

Anonymkode: 7142e...f34

• Liker 1
  • 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ni år senere, lurer jeg på akkurat det samme. 
Bodd her i 5-6 år, sosial, omgjengelig, trener og er ute fra tid til annen, men har ikke klart å få til noen faktiske vennskap. 
30år, ingen barn. På kanten til å gi opp, selge huset og flytte. 

Anonymkode: 0f92f...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Er vi flere? 
jeg flyttet  til Sandefjord for 1 år siden og det er som en ny kultur. Så sure og overlegne folk er? Nei, det er klin umulig å få venner , eller et smil. 
er fra Oslo og har tidligere bodd noen år i Stavanger og noen år i Tromsø. Aldri hatt problemer med sosiale relasjoner før. Ikke engang i butikker er de hyggelig, ingen hei eller smil eller noe annet enn grinete overlegenhet . Hva pokker er det her? Vurderer å flytte igjen raskt, men kunne vært interessant om noen visste hvordan man knekker koden Sandefjord 😅

Anonymkode: 5b1d6...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...