AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Hva koster ikke dette? Ikke minst for gjestene, for jeg tviler på at de betalte reise og opphold for alle. Helt sprøtt. Og nei, jeg er ikke sjalu. Hadde jeg ønsket det, kunne jeg hatt et slikt bryllup selv. Men for meg er det virkelig stormannsgalskap å ha et slikt bryllup. http://www.minmote.no/#!/artikkel/24130632/brudespalten-juliann-fredriksens-storslaatte-bryllup-i-italia Anonymkode: 54c83...763
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Er jo mange som bruker vanvittig mye penger i Norge også, på langt mindre. Du får i det minste mer alkohol for pengene når du drar ut landet, som er en stor kostnad for de fleste. Anonymkode: c4846...dff
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Folk må få gjøre som de vil Men synes det var litt voldsomt då Stordalen gikk ut med at bryllupet var klimanøytralt (etter å ha flydd 300 gjester til andre siden av jorden). Anonymkode: c7f39...e1f 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva koster ikke dette? Ikke minst for gjestene, for jeg tviler på at de betalte reise og opphold for alle. Helt sprøtt. Og nei, jeg er ikke sjalu. Hadde jeg ønsket det, kunne jeg hatt et slikt bryllup selv. Men for meg er det virkelig stormannsgalskap å ha et slikt bryllup. http://www.minmote.no/#!/artikkel/24130632/brudespalten-juliann-fredriksens-storslaatte-bryllup-i-italia Anonymkode: 54c83...763 Hvis dem har penger, så må dem da få bruke det som dem selv vil. Det står jo veldig tydelig at dem hadde leid ett helt hotell for sine gjester. Sjansene er vel også ganske store for at vennekretsen i all hovedsak består av mennesker hvor prisen for flybilletter er mersom lommerusk. Anonymkode: f61be...6ad 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Syns bare at klokka på armen hennes var helt malplassert. Ikke mye fint. Anonymkode: 408fe...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Nydelig! Kjempe koselig! Og syntes det var trivelig at de valgte en vingård og hage og ikke et stilrent slott med glassdører. Brylluppsdagen skal jo være den beste ila livet, så har man penger nok til noe sånt, kjør på! Misunner de virkelig <3 Uforglemmelig for gjestene også! Et bryllupp man selv alltid vil huske og andre alltid vil snakke om. Ser kun positivt i dette og ikke noe galskap Anonymkode: b5847...e2f
SiMa Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Jeg synes svaret på hva som var høydepunktet var merkelig, for meg hadde bryllupet ett høydepunkt, det var under vielsen, da mannen strålte og sa ja. Hvis vi skal snakke om andreplassen derimot, er det mye å velge mellom, i vår tre dagers feiring.
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva koster ikke dette? Ikke minst for gjestene, for jeg tviler på at de betalte reise og opphold for alle. Helt sprøtt. Og nei, jeg er ikke sjalu. Hadde jeg ønsket det, kunne jeg hatt et slikt bryllup selv. Men for meg er det virkelig stormannsgalskap å ha et slikt bryllup. http://www.minmote.no/#!/artikkel/24130632/brudespalten-juliann-fredriksens-storslaatte-bryllup-i-italia Anonymkode: 54c83...763 Jeg ser poenget ditt, men de takket ja til invitasjonen, ergo det blir en ikkesak. Endret 9. september 2017 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 Voldsom pengebruk, ja, men det virker jo som de har råd til det. (Kanskje de også kunne spandert en liten slant på en korrekturleser for Min Mote? "Cyprisaleen"? "Murmaidekjole"? ) Anonymkode: 3ba10...57b 5
Honey Dew Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 Kan ikke folk få gjøre som de vil med pengene lengre? 1
Arabella Skrevet 13. september 2017 #11 Skrevet 13. september 2017 Jeg er tilfeldigvis innom og leser her og må bare spørre, hvem er disse menneskene? Som dere sikkert skjønner vanker jeg ikke sammen med sosieteten.
Minitroll Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 44 minutter siden, Arabella skrev: Jeg er tilfeldigvis innom og leser her og må bare spørre, hvem er disse menneskene? Som dere sikkert skjønner vanker jeg ikke sammen med sosieteten. Han mannen har tobakksarving-sveis, men tror likevel at dette er to helt vanlige rikmannsfolk. Kanskje litt fattigere nå etter bryllupet.. Du burde virkelig begynne å vanke litt med sosieteten, Arabella. Så får du deg litt champagne du også;) 1
Arabella Skrevet 13. september 2017 #13 Skrevet 13. september 2017 Uff ja, stakkars meg. Jeg får nøye meg med fattigmanns-champagne uten alkohol, nemlig Mozell. Den sprudler i glasset, den også. 2
Gjest O.G. Skrevet 13. september 2017 #15 Skrevet 13. september 2017 4 timer siden, Minitroll skrev: Han mannen har tobakksarving-sveis, men tror likevel at dette er to helt vanlige rikmannsfolk. Kanskje litt fattigere nå etter bryllupet.. Du burde virkelig begynne å vanke litt med sosieteten, Arabella. Så får du deg litt champagne du også;) Gud, for et bra uttrykk. Jeg skal stjele den! Ellers tror jeg du har rett.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #16 Skrevet 13. september 2017 Bare 60 gjester? Nei, det var ikke så stormannsgalt. Har sett stormannsgalere. Anonymkode: 50a2e...47b
Djungelvrål Skrevet 21. september 2017 #17 Skrevet 21. september 2017 Vi skal gifte oss på en gourmetrestaurant i en fjellandsby i Spania, ikke like storslått og dyrt men jeg tror det blir like fint.
Gjest O.G. Skrevet 21. september 2017 #18 Skrevet 21. september 2017 6 minutter siden, Mystix skrev: Vi skal gifte oss på en gourmetrestaurant i en fjellandsby i Spania, ikke like storslått og dyrt men jeg tror det blir like fint. I hvilken fjellandsby er det som innehar gourmetresturant?
Djungelvrål Skrevet 21. september 2017 #19 Skrevet 21. september 2017 1 time siden, O.G. skrev: I hvilken fjellandsby er det som innehar gourmetresturant? Vil ikke si navnet, ikke lyst å røpe identiteten min på KG. Er ikke så mange norske par som har giftet seg der...
Gjest O.G. Skrevet 21. september 2017 #20 Skrevet 21. september 2017 17 minutter siden, Mystix skrev: Vil ikke si navnet, ikke lyst å røpe identiteten min på KG. Er ikke så mange norske par som har giftet seg der... Nei vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå