AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Tenker da på potter, vaser, puter, pynt og dilldall.. Ja, egentlig alt innenfor interiør. Jeg leter etter en plass med god pris der du er trygg på at varene ikke ser billige ut. Er så ofte jeg synes noe ser så fint ut på bilde og når det kommer hjem ser det ut som billig plastikk.. (jeg er glad i skandinavisk stil + blingbling) Smykker og armbånd leter jeg også etter Anonymkode: d6a4a...96b
Million Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 RoyalDesign.no Der har de mye fint, og en del merkevarer. Kjøpte f.eks. 8 Hammershøi tallerkener (fra Kähler) der i fjor. Veldig fornøyd. Har handlet litt annet der innimellom også, og er stort sett dit jeg henvender meg når jeg skal ha noe slikt hjemme.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 4 timer siden, Million skrev: RoyalDesign.no Der har de mye fint, og en del merkevarer. Kjøpte f.eks. 8 Hammershøi tallerkener (fra Kähler) der i fjor. Veldig fornøyd. Har handlet litt annet der innimellom også, og er stort sett dit jeg henvender meg når jeg skal ha noe slikt hjemme. De er vel ganske dyre der? Anonymkode: 9341a...e29
Million Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De er vel ganske dyre der? Anonymkode: 9341a...e29 Mener du at de tallerknene er dyrere i akkurat den nettbutikken, men billigere andre steder? Husker ikke om jeg googlet etter pris faktisk, det er over ett år siden jeg kjøpte de. Eller mente du at RoyalDesign var dyrere generelt? Dyrere enn hvilke andre da for eksempel? Iflg. Prisjakt ER RoyalDesign billigst på disse; 254 kr for tallerkener med 27 cm diameter, så jeg skjønner ikke hva du mener? https://www.prisjakt.no/product.php?p=3931700 Endret 8. september 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 Jeg handler mye på Landstil. Synes de har mye fint i min stil. Anonymkode: f2238...8ed
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Room21.no Royaldesign.no Multitrend.no Deliz.no. Viphuset.no Hos alle disse er varene slik de ser ut på bildet. Anonymkode: d5237...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå