AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg har en sånn 1-2-3 kakemiks men vel feil kjøpte jeg glutenfritt. Det syns jeg ikke er så godt. Kan jeg blande mel i den? Samt melk? Anonymkode: 6d420...51e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Ja, men da vil det vel bli feil blandingsforhold hvis du skal tilsette noe som egentlig ikke skal tilsettes? Anonymkode: 4b524...64a
Ananas. Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Jeg ville heller kjøpt en ny, å blande inn mer forandrer forholdet mellom ingrediensene, i tillegg vil det jo fremdeles være "glutenfri smak", iblandet litt mel. Så med mindre du finner ut hva som er i miksen og legger til "litt mer av alt", så vil det ødelegge resultatet, samtidig som du risikerer at du uansett ikke liker den selv om du blander riktig, fordi det glutenfrie har den smaken det har, uansett hva annet du putter oppi.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Tror ikke det vil bli noen suksess men har du kvoteringen så kan du jo kanskje få byttet posen? Anonymkode: ccec3...58e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Kviteringen! Autocorect altså 🙄 Anonymkode: ccec3...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå