AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Hei, vi er to jenter som sitter og diskuterer om det er greit for jenter/damer og gå uten truse, hva tenker du? Anonymkode: 23791...caf
Gjest Esperanza98 Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Kommer helt an på plagget dere går med. Jeg ville ikke gjort det selv
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Jeg går uten truse i joggebuksa hjemme men den får jo utflod i seg så nei jeg syntes det er urenslig andre steder, tenk om man plutselig legger igjen utflod i sofaen til noen andre. Ser heller ikke poenget med å gå uten truse under bukse eller kjole. Det er ubehagelig, upraktisk og billig. Anonymkode: 4f1df...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Man kan spise med fingrene, men det er lett å spre bakterier og dritt på den måten om en ikke er veldig påpasselig med hygienen. Bestikk har en praktisk funksjon. Det har også en truse og den praktiske funksjonen er ikke bare å dekke kjønnsorganer. Anonymkode: 826b5...b70 1
Antoinette Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Nei, det er nasty, vukgært og først og fremst urenslig. Har ingenting med å være sexy og gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Det burde vært forbudt for kvinner å bruke truse. Og jeg burde få jobben med å sjekke at forbudet respekteres. Anonymkode: 0bdc5...61a 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Nei, det synes jeg ikke. Heller ikke for menn som går i shorts for eksempel. Ganske motbydelig. Anonymkode: 8402f...6ae
Djungelvrål Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Man har egne svettkjertler nedentil, svette fra disse sammen med utflod som alle kvinner har lukter og er fullt av bakterier. Det er superklamt å gå uten så jeg skjønner ikke at noen orker. Er bare ekkelt å tenke på at kvinner går og sitter ute i offentligheten uten. Hva er vitsen??
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Jeg har ikke brukt truse på flere år. Men så pleier jeg å dusje og å vaske tøyet mitt da. Anonymkode: 7d21a...3d4
Chizue Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Nå er det nå en gang slik at det gir egentlig bare fordeler å gå uten truse Går du truseløs vil underlivet utrolig nok bli "tørrere".. Jeg går ofte truseløs, særlig om jeg bare er hjemme og de dagene jeg går truseløs, så har jeg NULL utflod! Svetter lite og underlivet er tørt, ikke klam av "svette og andre væsker". Så en bukse holder seg renere, enn når jeg har på truse.. Bruker jeg truse, må jeg bruke truseinnlegg, alt ettersom hvor jeg er i syklusen. Jeg har bare tynne bomullstruser, men foretrekker å være truseløs..Er jo ikke sånn at jeg forteller alle rundt meg =) Og det å gå truseløs, kan for enkelte forebygge sopp =) Man trenger jo strengt tatt ikke å ha på seg ett kort skjørt og sprike med bena akkurat 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #11 Skrevet 9. september 2017 Så ei i sommer som satt midt i byen og skræva med beina sine og man så at hun satt uten truse for å si det sånn Sååå ja.. Nei syns det er greit å gå uten truse hjemme om man har på seg en joggebukse/pysjbukse liksom, men ikke gå ute SYNLIG uten trusa på jenter... Anonymkode: 5126c...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå