Gå til innhold

Ap i Oslo infiltrert av islamister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aps representant i Oslo bystyre, Nasir Ahmed (34), hyller Tahir ul-Qadri, mannen som ønsker en verden underlagt islam. Ahmed lar seg avbilde med Qadri, og omtaler han i rosende ordlag.

Tahir ul-Qadri var nylig i Norge på konferanse til den verdensomspennende totalitære bevegelsen Minhaj ul-Quran som han er leder for. Qadri står nemlig for et shariastyrt samfunn på alle nivå, og han avskyr derfor sekulært, vestlig lovverk og vårt levesett. 

«Jeg klarte å få gjort det til en lov at den som begår blasfemi muslim eller ikke-muslim, mann eller kvinne jøder, kristne, hinduer elle uansett hvem, uansett hvem av dem som begår blasfemi skal de staffes med døden!»

«Mitt andre synspunkt var at den som er frafallen fra islam kan gjerne angre, men det gis ingen mulighet for anger og tilgivelse for blasfemi mot profeten – vedkommende må henrettes umiddelbart!»

«Jeg kjemper en kamp for å stenge alle muligheter for blasfemi ute og de som åpner munnen; muslim, jøde, kristen, vantro, mann eller kvinne vil bli henrettet som en hund!»

Et fortvilet medlem av Arbeiderpartiet sendte oss dette fotoet, tatt fra Facebook-veggen til bystyrerepresentanten i Oslo Ap.

qadri_nasir.ahmed_.Oslo_.02.08.17.png

https://www.rights.no/2017/09/islamiseringen-av-ap/

Anonymkode: 75cb7...878

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...