AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Noen som jobber alene uten kollegaer eller har lite folk å forholde dere til i jobben, hvorfor valgte dere det? jeg er en introvert person og liker aller best å jobbe alene med mine egne ting, men kan godt ha kollegaer rundt meg å snakke med av og til. Nå går jeg på et veldig sosialt krevende studie med mye gruppearbeid og merker at jeg stadig savner å jobbe alene. Blir lett distrahert av andre og trenger ro til å konsentrere meg når jeg skal jobbe med noe. Føler meg frustrert og at jeg blir forstyrret når jeg må jobbe med andre. Mens når jeg jobber alene har jeg det veldig bra og blir ikke sliten på samme måte. Slapper mer av i kroppen. Hvis jeg har planlagt en dag til å lese feks og andre spør om å finne på noe så blir jeg med på det istedet og det er litt dumt for da gikk jeg ikke gjort der jeg hadde planlagt. Men liker å være sosial i perioder og vil ikke trekke meg helt ut heller. Vurderer å bytte over til et mindre krevende studie da det føles som jeg tvinger meg selv i noe som ikke blir helt riktig for meg på sikt og blir sliten av. Studerer til å bli sosialarbeider men ønsker meg en jobb hvor jeg kan være på kontoret og ha samtaler med brukere feks, eller jobbe som rådgiver. Noen som har det på samme måte som meg? Og kan fortelle om deres erfaringer rundt dette? Anonymkode: 3169f...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå