AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg har en utrolig kjekk kollega. Jeg liker han ikke, og kunne aldri prøvd meg på ham siden vi jobber sammen Problemet er at jeg blir helt svimmel når han er i samme rom. Jeg klarer ikke å være meg selv, jeg blir stille og rar eller begynner å bable. Ja, det er kanskje tegn på at man er forelsket, men jeg er virkelig ikke det. En jeg jobber med hadde det på akkurat samme måten som meg i starten, og hun har kjæreste så kanskje han bare har den påvirkningen på mennesker? Anonymkode: 8020e...534
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Høres ut som du har noe angst knyttet til noen typer mennesker. Anonymkode: 64706...35c
strawberry Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Er delvis enig med AB over, men samtidig vil jeg si at det kanskje gjelder at du har en tiltrekning til enkelte typer mennesker. Det betyr jo ikke at du er forelsket i han nødvendigvis, men at du føler en slags kjemi med han som du synes er både behaglig og ubehaglig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en utrolig kjekk kollega. Jeg liker han ikke, og kunne aldri prøvd meg på ham siden vi jobber sammen Problemet er at jeg blir helt svimmel når han er i samme rom. Jeg klarer ikke å være meg selv, jeg blir stille og rar eller begynner å bable. Ja, det er kanskje tegn på at man er forelsket, men jeg er virkelig ikke det. En jeg jobber med hadde det på akkurat samme måten som meg i starten, og hun har kjæreste så kanskje han bare har den påvirkningen på mennesker? Anonymkode: 8020e...534 Bra resonnert, siden du ikke liker ham. Anonymkode: aac7f...f45
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Menn med store peniser har gjerne den effekten på damer. Knærne skjelver og trusa blir klissvåt helt utan at damene skjønner hva som skjer. Det er bare sånn naturen fungerer. Anonymkode: 67909...115 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Kvinner er noen perverse svin som bare ser på menn som objekter. De ser ikke personligheten vår, ser ikke på oss som mennesker. Det har de aldri gjort. Anonymkode: b741a...a4b 1
Duftavsommerregn Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en utrolig kjekk kollega. Jeg liker han ikke, og kunne aldri prøvd meg på ham siden vi jobber sammen Problemet er at jeg blir helt svimmel når han er i samme rom. Jeg klarer ikke å være meg selv, jeg blir stille og rar eller begynner å bable. Ja, det er kanskje tegn på at man er forelsket, men jeg er virkelig ikke det. En jeg jobber med hadde det på akkurat samme måten som meg i starten, og hun har kjæreste så kanskje han bare har den påvirkningen på mennesker? Jeg har mange kjekke og flotte kolleger, men har ikke forelsket meg i noen av de fordi de er opptatt. Det er ikke noe poeng i å prøve seg engang, uansett hva jeg måtte føle Fordi jeg ikke setter min lykke over andre sitt ekteskap, kunne aldri leve med meg selv på noe slikt. Det er mange mennesker som bare er gode og snille som man bare liker, uten at det kommer andre følelser ut av det. Skulle jeg forelsket meg i alle snille mennesker som betok meg, som var gifte hadde jeg fått et miserabelt liv.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 15 timer siden, strawberry skrev: Er delvis enig med AB over, men samtidig vil jeg si at det kanskje gjelder at du har en tiltrekning til enkelte typer mennesker. Det betyr jo ikke at du er forelsket i han nødvendigvis, men at du føler en slags kjemi med han som du synes er både behaglig og ubehaglig. Hvilken kjemi skulle det i såfall vært? Jeg løper andre veien når han kommer, ser minst mulig på han og inviterer ikke til noe samtale, så de eneste gangene vi har snakket sammen har vært hans initiativ. Jeg har aldri hatt det slik før, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det. Kanskje jeg bør slutte å være så overlegen og bli kjent med han på lik linje som de andre, og at det da ikke blir så ubehagelig. Og til dere andre - han er ikke min type, og enkelte av hans personlighetstrekk er dealbreaker for meg, så jeg er som sagt ikke interessert. Anonymkode: 8020e...534
Gjest Froning Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og til dere andre - han er ikke min type, og enkelte av hans personlighetstrekk er dealbreaker for meg, så jeg er som sagt ikke interessert. Anonymkode: 8020e...534 Følelser er ikke logiske Deal with it. Det gjelder for begge kjønn før noen trekker opp "kvinner er mer følelsesstyrte enn menn" og det blir krig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Jeg tror jeg vet hva du mener. Kan kjenne en slags ubevisst dragning mot menn jeg ser på som ufordragelige griser. Jeg tror at det er energien deres man blir dratt inn i, enten man vil det eller ei, og selv om den er fullstendig feil for deg. Aner ikke hva man skal gjøre i nærheten av slike mennesker, men jeg holder meg unna slike. Og hvis jeg må være i nærheten, så prøver jeg fortsatt å holde avstand så mye som mulig. Får grøsninger og ekle vibrasjoner - det er ukomfortabelt! Anonymkode: cbc4a...322 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 Er det ikke det som kalles for et "crush"? Forresten, kvinner er mer følelsesstyrte enn menn. (faktisk ikke tull) Anonymkode: dd94f...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå