Gå til innhold

Hva er sykepleierrapport for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regjeringen har visst nok kuttet i noe som heter sykepleierrapporten. Unnskyld for at jeg vet så lite om sykepleieryrket, men hva er en sykepleierrapport for noe? :klo:

Anonymkode: 96054...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenrapport er når nattevakten forteller hva som har skjedd med pasientene i løpet av natten til dagvakten.Det fordeles også oppgaver og dagens gjøremål blir gjennomgått.

Det samme skjer når kveldsvakten kommer på jobb og når nattevakten kommer på jobb. Jeg synes det er dumt å kutte ned på rapporten,spesielt på sykehus der forandringer i tilstand/behandlingsopplegg skjer ofte.På en langtidsavdeling på sykehjem med de samme beboerne og legevisitt x 1 uken,kan det være ok med en kjapp gjennomgang pr vakt.Det handler om pasientsikkerhet.

Anonymkode: 64306...7bd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morgenrapport er når nattevakten forteller hva som har skjedd med pasientene i løpet av natten til dagvakten.Det fordeles også oppgaver og dagens gjøremål blir gjennomgått.

Det samme skjer når kveldsvakten kommer på jobb og når nattevakten kommer på jobb. Jeg synes det er dumt å kutte ned på rapporten,spesielt på sykehus der forandringer i tilstand/behandlingsopplegg skjer ofte.På en langtidsavdeling på sykehjem med de samme beboerne og legevisitt x 1 uken,kan det være ok med en kjapp gjennomgang pr vakt.Det handler om pasientsikkerhet.

Anonymkode: 64306...7bd

Okei, Jeg trodde først det var en slags blad eller noe. Men de vil altså senke pasientsikkerheten, det som gjør at det er mindre fare for misforståelse og overseelser, mot å spare noen kroner. Jaggu...

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å forklare for øvrig! Takk! :hjertesmil:

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regjeringen har visst nok kuttet i noe som heter sykepleierrapporten. Unnskyld for at jeg vet så lite om sykepleieryrket, men hva er en sykepleierrapport for noe? :klo:

Så utrolig dårlig forsøk på svertekampanje. Regjeringen har ikke kuttet i noe som helst, ledelsen ved st.olavs har kuttet. Ledelsen ved st.olavs er ikke regjeringen, og regjeringen er ikke ledelse ved st.olavs. Tulling.

Anonymkode: d83bf...7d5

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig dårlig forsøk på svertekampanje. Regjeringen har ikke kuttet i noe som helst

Jo. I skatt til de rikeste.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. I skatt til de rikeste.

Ja her snakker vi om sykepleierapport på st.olavs, ikke andre ting. Tungnem du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...