AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg og en tindermatch hadde første date for et par dager siden. Daten gikk kjempefint, og i går begynte vi å avtale at vi skal møtes igjen. Jeg svarte på meldingen hans etter en drøy time, var bare positiv og ga blant annet to alternativer hva gjelder tidspunkt å treffes på. Spurte altså hvilken dag som passet for han. Meldingen ble såpass lang at telefonen min gjorde den om til mms. Pleier da å få leveringsbekreftelse. Det fikk jeg ikke i går, det står bare at "leveringsbekreftelse er forespurt". Siden det nå har gått snart 12 timer uten svar, lurer jeg på om han ikke har fått meldingen. Vet han har telefonen ved siden av seg "hele tiden". Vet også at han er en fyr som er ærlig og svarer fremfor å bare ignorere ting. Tror derfor ikke det manglende svaret skyldes at han ikke ønsker svare. Men kan jo være han var opptatt. Kan jeg "purre" utover ettermiddagen? Hvordan formulere meg så han skjønner at jeg ikke ønsker å mase, men rett og slett lurer på om han fikk meldingen? Har tidvis hatt leveringsproblemer med lange meldinger. Anonymkode: da34e...7c0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Altså, jeg er så redd for at han sitter og tror det er jeg som ikke svarer. Anonymkode: da34e...7c0
palamina Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg er så redd for at han sitter og tror det er jeg som ikke svarer. Anonymkode: da34e...7c0 Uhm, spør han om han i det hele tatt fikk mms, for du har ikke fått leveringsbekreftelse på den? Ingen grunn til å være så livredd for å virke masete, det må gå an å kommunisere på normal måte selv om man er på datern. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 "Så stille du ble da, fikk du siste meldingen min? ;-) " er en grei melding å sende ;-) Anonymkode: ebe15...81c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Hvis det hadde vært en vanlig sms ville jeg ikke purret og bare tenkt at han svarer når han vet hva han skal svare, men siden det er mms så er det faktisk litt tricky, og siden det står at leveringsbekreftelse er forespurt så har han nok ikke lastet ned mmsen enda. Jeg ville nok ha kopiert teksten og delt opp så den gikk som sms, og skrevet "sender denne som sms også for vet ikke om mms kom frem. Del 1/4: Hei blablalba osvosvo" og neste melding Del 2/4 osvosv. men gosh du må jo ha skrevet veldig langt da! Anonymkode: 86349...b5c
Sirah Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Ville purret siden den ble sendt som mms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå