AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #41 Skrevet 21. september 2017 On 9/9/2017 at 4:49 PM, boblebrist said: Haha, kjære vene, jeg vet da hva en magefølelse er, det er i alle tilfeller ikke det samme som å være synsk Haha, kjære vene, nei det er en del av det samme. Michael Winger bruker ordet når han forklarer hvordan han finner savnede. Anonymkode: 3ad03...6b0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #42 Skrevet 21. september 2017 On 10.9.2017 at 11:36 AM, WubWub said: Let them eat cake Qu'ils mangent de la brioche lyder det angivelige sitatet. Vil du oversette, så oversett til norsk. Anonymkode: 3f556...5b9
WubWub Skrevet 21. september 2017 #43 Skrevet 21. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Qu'ils mangent de la brioche lyder det angivelige sitatet. Vil du oversette, så oversett til norsk. Anonymkode: 3f556...5b9 Jeg kan oversette det til hvilket språk jeg vil og det er ingenting du kan gjøre med det. déjalos comer pastel 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #44 Skrevet 21. september 2017 5 hours ago, WubWub said: Jeg kan oversette det til hvilket språk jeg vil og det er ingenting du kan gjøre med det. Er du 5 eller 5½? Anonymkode: 3f556...5b9
WubWub Skrevet 21. september 2017 #45 Skrevet 21. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du 5 eller 5½? Anonymkode: 3f556...5b9 Nei jeg har ikke fylt 5 år enda. PS; Låt dem äta tårta. Wubbis over og ut!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #46 Skrevet 21. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, kjære vene, nei det er en del av det samme. Michael Winger bruker ordet når han forklarer hvordan han finner savnede. Anonymkode: 3ad03...6b0 Michael Winger ja, en selverklert klarsynt medium og synsk. Nei men, da må det jo være sånn. Anonymkode: c74b8...380
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #47 Skrevet 21. september 2017 Jeg har sosial angst, så å sitte på i en bil med noen jeg ikke kjenner i det hele tatt høres veldig ubehagelig ut for min del. Men jeg liker heller ikke tanken på at man ikke kan vite hvem de er, og om de er gode mennesker eller ikke. Det må være så lett for en haiker å ta med seg et våpen av noe slag, late som han/hun er snill og grei, og mens sjåføren kjører tar han ut våpenet og truer til seg alt av penger og kort og telefon og hva det måtte være. Hvis målet er å drepe/skade, er jo det også veldig enkelt for en som må ha hendene på rattet og konsentrere seg om veien. Så selv om de fleste helt sikkert er fine mennesker som bare trenger skyss, så står jeg over, og håper heller på at noen andre plukker de opp. Jeg tror unntaket hadde vært hvis vi hadde vært på en veldig øde vei, det hadde vært kaldt og/eller mørkt, og det ikke var sikkert at det kom noen flere biler etter meg. Å kjøre fra noen som står i en tynn jakke midt i en snøstorm har ikke jeg hjerte til å gjøre tror jeg. Anonymkode: 39462...815
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #48 Skrevet 21. september 2017 Nei, gjør ikke det. Mange advarsler om vegpirater og slik - og du vet jo aldri om du får en sprø person med inn i bilen. Kan fort bli farlige situasjoner om noen begynner å kødde eller bli ubehagelige når du kjører i 80-km i timen... Har forsåvidt latt fremmede sitte på, men da har jeg pratet med dem først og fått et inntrykk. Føler rett og slett ikke at jeg har noe spesielt ansvar for at haikere skal komme seg dit de vil, og velger derfor å ta hensyn til meg selv og min følelse av trygghet. Anonymkode: a24ef...f9d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #49 Skrevet 21. september 2017 Utrolig trist at det skal føles så farlig å ta opp haikere. Har aldri følt på frykt hverken når jeg har haiket eller plukket opp noen. Men det kommer selvsagt an på hvor en er, hadde ikke plukket opp noen midt på tjukkeste natta i Oslo eller Bergen. Det er på landeveien jeg har haiket eller tatt opp haikere, og da har jeg følt et akutt behov fra dem for å komme fram. Ex. folk som går etter veien, sitter med ryggsekker i en rundkjøring etc. Jeg hadde faktisk vanskelig for å få haik også da jeg var tenåring, skjønner ikke at folk er redd for en 14 år gammel jente. TS Anonymkode: 3ad03...6b0
Gjest Epiphany Skrevet 21. september 2017 #50 Skrevet 21. september 2017 Nei. Stopper heller ikke for å hjelpe folk som har problemer med bilen, om det ikke er masse trafikk og mennesker i nærheten. Selv om sjansene for at noe dumt skal skje meg sikkert er veldig små, er ikke det en risiko jeg tar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå