Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Hva gjør egentlig dere sammen med kjæresten når dere er sammen/har fritid? Min liste: - Ser på TV / spiller PC - Leier film - Lager mat - Rydder - Diskuterer - Sex - Går turer osv.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Hva gjør egentlig dere sammen med kjæresten når dere er sammen/har fritid? Min liste: - Ser på TV / spiller PC - Leier film - Lager mat - Rydder - Diskuterer - Sex - Går turer osv. VI gjør vel det samme som dere.. Men vi gjøre også: - Bilturer - besøker felles venner - drar og bader - synger og spiller ja det var det jeg kom på...
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #4 Skrevet 17. januar 2005 -Spiller monkey island, -ser på tv -går turer -prater -lager mat -rydder -har masse sex -sover -diskuterer -går på kino -fester sammen vennene våre -lekesloss osv osv..
Gjest Daniella_ Skrevet 17. januar 2005 #5 Skrevet 17. januar 2005 ser i veggen Sikkert gøy Jeg og min kjære ser på film sammen. Kino Prater/diskuterer ganske mye. Vi tuller mye... Leker...som i å tulle og lekesloss. Spiser sammen Drar på turer innimellom (lenge siden nå ) Sover sammen...(er så deilig å sove på dagen i armene på sin kjære) Også har vi jo sex også da
Gjest Revenka Skrevet 17. januar 2005 #6 Skrevet 17. januar 2005 Vi gjør det samme som nevnt ovenfor, men i tillegg så har vi en hund som vi stiller på utstilling og konkurrerer LP med. Da blir det jo en koselig "familieutflukt" av det også.
Arkana Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Det samme som alle andre tenker jeg: - går tur - ser på TV - sitter ved PC'en (hver vår PC ved siden av hverandre) - spiller spill - lager mat - går på kino/restaurant/café - prater - koser - har sex - leker med katten - drar på bilturer - shopper - rydder/vasker
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2005 #8 Skrevet 17. januar 2005 -ser filmer -fester -drikker øl & hører på musikk -spiller spill sex sex sex..
Gjest baby-E Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 -ser på tv/filmer -går turer -prater -diskuterer -lager mat -rydder/vasker -spiller spill -har masse sex -sover -går på kino -fester sammen vennene våre -lekesloss -er ofte ute og spiser -handler -koser og leker med pusen vår
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2005 #11 Skrevet 17. januar 2005 Så idyllisk - ingen som krangler ? Lite
Arkana Skrevet 17. januar 2005 #12 Skrevet 17. januar 2005 Så idyllisk - ingen som krangler ? Nei, faktisk ikke. Vi er så like at det er lite å være uenige om, og ingen av oss liker krangling så det vi ikke er enige om kan vi diskutere i fred og fordragelighet.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #13 Skrevet 17. januar 2005 Vi ser på TV og sier standardfraser til hverandre. Tilslutt blir det kjedelig fordi den ene alltid vet hva den andre mener og hva den vil si. Man har spist den samme maten, hatt sex x-antall ganger og har man unger er alt ennå verre.. Dødstrist og kjedelig uten spenning og uforutsigbarhet er hva det er. Kjæresteforhold er kjedelig.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 Så idyllisk - ingen som krangler ? Ikke enda
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #15 Skrevet 17. januar 2005 Ikke enda Åh, det kommer nok snart, skal du se. De som sier de aldri krangler er nok litt kjedelige.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #17 Skrevet 17. januar 2005 Åh, det kommer nok snart, skal du se. De som sier de aldri krangler er nok litt kjedelige. Regner med at det kommer ja. Hadde spekulert litt ellers.. Men enda så er alt rosenrødt. Har jo bare vært sammen en mnd
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #18 Skrevet 17. januar 2005 http://zukii.com/samliv.htm Vi har hund da
Gjest Seleena Skrevet 17. januar 2005 #19 Skrevet 17. januar 2005 Vinteren: Står på ski Ser film/går på kino Ser på tv Bestiller mat og snakker Går kveldsturer Lager snømann med barna Daffer på sofaen Besøker vener Sommaren: Ligg på stranda Tar båten og strander på ei øy Bader Griller Tar oss ein biltur Går tur i skogen Er med vener Men no er vi ikkje saman då, berre vener men gjer mykje av tinga saman alikevell!
Gjest jente19aar_ Skrevet 17. januar 2005 #20 Skrevet 17. januar 2005 Vi "bæng bæng bæng...all day loooong" ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå