AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Jeg har prøvd rabbit, og mannfolk, men har aldri klart å komme vaginalt en eneste gang. Eller jeg tror ikke jeg har klart det. Har dere kvinner noen triks? Hvor gamle var dere da dere opplevde første vaginale orgasme? Og hvordan kjennes denne ut? Anonymkode: f99d6...8ef
Blod Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 (endret) Ikke alle klarer å oppnå vaginal orgasme. Ellers er det bare å fortsette å prøve, du kan spørre på Kondomeriet om råd, de er veldig flinke til å hjelpe der Endret 7. september 2017 av Blod 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Jeg har lest på nettet at det ikke er mulig å få vaginal orgasme, og at dette bare er en myte. Anonymkode: 2f82e...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lest på nettet at det ikke er mulig å få vaginal orgasme, og at dette bare er en myte. Anonymkode: 2f82e...6f3 Jeg har lest det motsatte. Anonymkode: 29fa5...bde
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Det er feil at ikke alle kan få vaginal orgasme. Alle kan få det bare det gjøres riktig Her er mange gode instruksjonsvideor https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+g+spot+orgasm Anonymkode: 83fa2...887
SlemUlv Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er feil at ikke alle kan få vaginal orgasme. Alle kan få det bare det gjøres riktig Her er mange gode instruksjonsvideor https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+g+spot+orgasm Anonymkode: 83fa2...887 g-punkt orgasme, og vaginal orgasme er ikke nødvendigvis det sammen. Ikke alle kvinner kan få vaginal orgasme, men det viktigste er å ikke STRESSE det frem, man må slappe av, og nyte det som skjer. Selv var jeg 20, og hadde vært seksuelt aktiv i et år når jeg fikk min første orgasme. Var 28 når jeg fikk min første g-punkt orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Jeg var 27 da jeg fikk vaginal orgasme første gang. Visste ikke at jeg kunne det, så ble overrasket da. Etter det fikk jeg det også med han jeg var gift med i mange år, nesten alltid. Men av en eller annen grunn mistet jeg evnen til det etter omtrent 10 år, og siden har jeg aldri fått det til igjen. Selv om jeg har hatt mange ulike partnere etter jeg ble skilt. Det er vanskelig å gi tips, men viktig at klitoris på en eller annen måte også er med i spillet, samtidig som at du selvsagt må han penis inni deg, eller eventuelt en dildo. Jeg har aldri fått det til med dildo da, kun ved samleie. Lykke til! Anonymkode: 59db9...080
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er feil at ikke alle kan få vaginal orgasme. Alle kan få det bare det gjøres riktig Her er mange gode instruksjonsvideor https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+g+spot+orgasm Anonymkode: 83fa2...887 Å si at alle kan få vaginal orgasme bare man gjør det riktig, er nesten som å si at alle kan bli statsminister bare de jobber hardt nok. Det er selvsagt teoretisk mulig, men de fleste klarer det ikke. Og sex bør handle om å nyte det man har, ikke om å stresse med å få (vaginal)orgasme. Nyter man sex har man ikke mislykkes. Anonymkode: a9399...981 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å si at alle kan få vaginal orgasme bare man gjør det riktig, er nesten som å si at alle kan bli statsminister bare de jobber hardt nok. Det er selvsagt teoretisk mulig, men de fleste klarer det ikke. Og sex bør handle om å nyte det man har, ikke om å stresse med å få (vaginal)orgasme. Nyter man sex har man ikke mislykkes. Anonymkode: a9399...981 Tenker at det handler om innsatsen. Jeg var over 30 når jeg opplevde min første vaginale orgasme og trodde ikke at jeg kunne få det. Men møtte en mann som virkelig gikk inn for det og stimulerte meg med ganske stor penis og fingre, og siden jeg var på et punkt i livet hvor jeg hadde blitt veldig komfortabel og uanstrengt med sex istedet for å si "nei stopp" (verbalt eller mentalt) og føle komplett nytelse var flaut så skjedde det plutselig og overaskende nok! Nei man har såklart ikke mislykkes om man ikke har fått det, men man nyter sex femti ganger mer når man når den levelen Hadde jeg visst at jeg var kapabel til å få det så hadde jeg jaktet det mye tidligere og mer intenst. Jeg tror at man sier at noen kvinner rett og slett ikke er kapable til å få det, for å undertrykke kvinners seksualitet og forhindre jakten på den optimale nytelse. Alle som får det trodde heller ikke at de kunne få det. Det er ingenting (utenom mentale sperrer , og feil fysisk stimuli) som tilsier at det ikke skulle være fysisk mulig for alle å få Sex og vanlig orgasme er kjempe godt, men det er noe som skjer med ens seksualitet og vesen når vaginale orgasmer blir en del av hverdagen. Anonymkode: 83fa2...887
trachea Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Ved squirting, får man da g-punktsorgasme, vaginalorgasme eller noe helt annet?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det handler om innsatsen. Jeg var over 30 når jeg opplevde min første vaginale orgasme og trodde ikke at jeg kunne få det. Men møtte en mann som virkelig gikk inn for det og stimulerte meg med ganske stor penis og fingre, og siden jeg var på et punkt i livet hvor jeg hadde blitt veldig komfortabel og uanstrengt med sex istedet for å si "nei stopp" (verbalt eller mentalt) og føle komplett nytelse var flaut så skjedde det plutselig og overaskende nok! Nei man har såklart ikke mislykkes om man ikke har fått det, men man nyter sex femti ganger mer når man når den levelen Hadde jeg visst at jeg var kapabel til å få det så hadde jeg jaktet det mye tidligere og mer intenst. Anonymkode: 83fa2...887 Faren med det er jo at man risikerer at jaget etter å "få det til" ødelegger nytelsen. Størst sjanse for orgasme er det vel om man slapper av og nyter? 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at man sier at noen kvinner rett og slett ikke er kapable til å få det, for å undertrykke kvinners seksualitet og forhindre jakten på den optimale nytelse. Alle som får det trodde heller ikke at de kunne få det. Det er ingenting (utenom mentale sperrer , og feil fysisk stimuli) som tilsier at det ikke skulle være fysisk mulig for alle å få Sex og vanlig orgasme er kjempe godt, men det er noe som skjer med ens seksualitet og vesen når vaginale orgasmer blir en del av hverdagen. Anonymkode: 83fa2...887 Hvilket motiv skulle man ha for det? Jeg tror man sier at mange kvinner (de fleste?) ikke får vaginalorgasme fordi det er sannheten. Fordi kvinner skal vite at de ikke er unormale om de ikke kommer av penis i vagina alene. At det er greit og normalt å trenge klitorisstimulering i tillegg. Noen kvinner får faktisk ikke orgasme i det hele tatt. Det finnes faktisk også menn som ikke får orgasme. Anonymkode: a9399...981 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 Selv får jeg lettest orgasme om jeg spenner musklene, og tenker jeg skal få en orgasme. Da kan jeg komme så mange ganger jeg vil. Så jeg lurer på om jeg må spenne meg med vaginal orgasme også, om dette er mulig for meg da Anonymkode: f99d6...8ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå