Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier: hvor lang tid bruker du vanligvis i dusjen?  Inkl hårvask

Anonymkode: 27ffc...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 min, har mellomlangt hår.

Skrevet

Omtrent 2 sanger, så 5-8 minutter :P 

Anonymkode: 4459b...2a9

Skrevet

Jeg pleier som regel å dusje når jeg har mye tid tilgjengelig. Da dusjer jeg rundt 30 min. Jeg dusjer ikke hver dag. 

Dersom jeg dusjer på morgenen bruker jeg som regel 10 min.  

Anonymkode: 002ef...7d9

• Liker 1
Skrevet

10-15 min.

Anonymkode: bf906...2c9

Skrevet

Dusjer som regel på kvelden, bruker 5-15 min ikl hårvask.  Litt lengre hvis jeg skal skrubbe eller barbere. Dusj uten hårvask kan jeg klare på 3 min. 

Skrevet

5-20 min, avhengig av om jeg skal vaske håret og hvor sliten jeg er. Hvis jeg har hatt en lang dag synes jeg det er deilig å sitte 10 min i stillhet i det varme vannet.

Anonymkode: ba3a7...7d9

• Liker 2
Skrevet

ca 5min til vanlig.

Anonymkode: c876c...74b

Skrevet

5 til max 15 min. 

Ganske raskt innom om morgenen. Vasker jeg ikke håret så er jeg vel inn og ut på minuttet nesten, er mest bare for å våkne og en kjapp innsåping av kroppen. Når jeg har god tid så blir det mer ordentlig skrubb og hårkurer og shaving og whatnot, men jeg er ikke en person som elsker å stå i dusjen i evigheter så jeg er som regel relativt effektiv.

Ei jeg kjenner dusjer i 45 min, jeg skjønner ikke hva hun gjør på der inne. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

5 til max 15 min. 

Ganske raskt innom om morgenen. Vasker jeg ikke håret så er jeg vel inn og ut på minuttet nesten, er mest bare for å våkne og en kjapp innsåping av kroppen. Når jeg har god tid så blir det mer ordentlig skrubb og hårkurer og shaving og whatnot, men jeg er ikke en person som elsker å stå i dusjen i evigheter så jeg er som regel relativt effektiv.

Ei jeg kjenner dusjer i 45 min, jeg skjønner ikke hva hun gjør på der inne. 

Filosoferer, sover litt, dagdrømmer, usikker på om jeg husket alt (som skal gjøres i dusjen) så jeg gjør det en gang til (eller tre), gruer meg til at rommet blir kaldere når dusjen skrus av, sover litt til.

Hun skjønner nok ikke hvordan du får det til så kjapt :P

:dusje:

Dusjer 15-45 minutter, dusjer hver morgen og ettermiddag/kveld om jeg har trent og kveld om jeg har vært ute hele dagen og føler meg ekkel og dermed vil være ren for senga.

Skrevet

Vanskelig å si, for hvis jeg vasker håret tar jeg det i en topp på hodet, tar på dusjehette og lar hårkuren virke i alt fra 30 minutter til over natten. 

Skrevet

Om sommeren 5 minutter, om vinteren 10 minutter.

Skrevet

10-15 min til vanlig. 25 hvis jeg skal barbere leggene og nedentil.

• Liker 1
Skrevet

20-30 minutter uten barbering av underlivet. 
Jeg liker å stå lenge i dusjen, pluss sjampoen jeg bruker skal sitte i noen minutter før man skyller ut, balsamen jeg bruker skal sitte i 5 minutter før man skyller ut , og ofte setter jeg hårkur før sjampo som sitter i 10 minutter, og jeg skrur aldri av dusjen å går ut da, bare setter meg på en stol i dusjen å nyter vannet på kroppen (ikke håret under hårkur). 

Anonymkode: 94732...864

Skrevet

1 time

Anonymkode: f51c9...914

Skrevet

2-4 min, vasker håret separat ved andre anledninger.

Anonymkode: c233d...e50

Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Filosoferer, sover litt, dagdrømmer, usikker på om jeg husket alt (som skal gjøres i dusjen) så jeg gjør det en gang til (eller tre), gruer meg til at rommet blir kaldere når dusjen skrus av, sover litt til.

Hun skjønner nok ikke hvordan du får det til så kjapt :P

:dusje:

Dusjer 15-45 minutter, dusjer hver morgen og ettermiddag/kveld om jeg har trent og kveld om jeg har vært ute hele dagen og føler meg ekkel og dermed vil være ren for senga.

Haha! 

Det eneste jeg kan kjenne meg igjen i er at det ikke er noe kult å slå av dusjen og gå ut av den, det er et helvete på vinteren. Synes heller ikke det er veldig kult å gå inn i dusjen. Liker forsåvidt å stå i dusjen, men kjeder meg fort. De minuttene en hårkur skal virke er lange som et vondt år, og å skrubbe føttene og barbere seg har begrenset underholdningsverdi. 

• Liker 1
Skrevet

5-6 minutter. Bruker 10-15 minutter totalt på badet om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...