AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Jeg var på en 3.date hjemme hos en fyr før noen dager siden. Han lagde middag til meg og ting gikk egentlig veldig bra, MEN så skjedde det noe. Vi satt i sofaen å kysset og så ble han plutselig hardhendt og holdt meg ned i sofaen. Jeg prøvde å komme meg opp igjen men det gikk ikke. Jeg så at jeg ikke ville mer men han stoppet ikke. Pga tidligere opplevelser (med en annen)ble jeg veldig redd for hvor langt han kunne gå, så jeg gav opp å gjøre motstand for å ikke risikere at han ble enda mer brutal. Jeg følte jeg ikke hadde noe annet valg enn å gjøre det han ville. Det endte med at sex. Jeg gikk derfra med en gang etterpå. Jeg vet ikke hva jeg skal definere det jeg opplevde som, for jeg sluttet jo å gjøre motstand. Noen som kan hjelpe meg litt her? Hva tenker dere om situasjonen? Anonymkode: 9d411...2ed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg tenker at denne situasjonen gikk veldig galt. Ville du ha sex? Om du ikke ville ha sex, og gav utrykk for det, og han fortsatte, så er dette en voldtekt! Det har ingenting å si om du frøys til, (Som er en forsvarsmekanisme) eller hadde gjort motstand. Jeg syns du skal snakke med noen! Voldtektsmottaket i din by. Anonymkode: b1bde...8fe 23
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Jeg tenker voldtekt. Du gjorde rett i å gå. Anonymkode: 78002...a3e 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Voldtekt. Det er helt vanlig å gi opp når man ikke kommer noen vei. Det betyr ikke at du ville. Anmeld. Anonymkode: ca599...e38 26
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Anmeld fyren, dette er jo voldtekt.
WubWub Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Jeg tenker du bør anmelde det ikke bare for din egen del men også med tanke på at fremtidige jenter kan bli utsatt for det samme om lovens lange arm ikke kommer på banen å tar tak i dette. 15
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Du sa jo at du ikke ville? Da er det ingen tvil. Voldtekt. 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Voldtekt. Anonymkode: 5ccef...09c 9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Hvorfor sa du ikke at du ikke ville? Ja, det kan være voldtekt, men tenk om han ikke forsto at du ikke ville. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at denne situasjonen gikk veldig galt. Ville du ha sex? Om du ikke ville ha sex, og gav utrykk for det, og han fortsatte, så er dette en voldtekt! Det har ingenting å si om du frøys til, (Som er en forsvarsmekanisme) eller hadde gjort motstand. Jeg syns du skal snakke med noen! Voldtektsmottaket i din by. Anonymkode: b1bde...8fe Nei, jeg ville ikke ha sex. Syntes det var for tidlig. Men det jeg tenker at det kanskje er litt i gråsonen siden jeg fort gav opp siden jeg ble redd. Ts Anonymkode: 9d411...2ed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Hvorfor sa du ikke at du ikke ville? Ja, det kan være voldtekt, men tenk om han ikke forsto at du ikke ville. Jeg så at jeg ikke ville men han stoppet ikke. Så jeg ble redd og "frøs" når han bare fortsatte sekv om jeg prøvde og komme meg opp og sa nei. Anonymkode: 9d411...2ed
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så at jeg ikke ville men han stoppet ikke. Så jeg ble redd og "frøs" når han bare fortsatte sekv om jeg prøvde og komme meg opp og sa nei. Anonymkode: 9d411...2ed Så eller sa? Om du sa, så er det voldtekt ja.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Så eller sa? Om du sa, så er det voldtekt ja. Autocorrect er ikke snill med meg i dag. Sa skulle det stå Anonymkode: 9d411...2ed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg ville ikke ha sex. Syntes det var for tidlig. Men det jeg tenker at det kanskje er litt i gråsonen siden jeg fort gav opp siden jeg ble redd. Ts Anonymkode: 9d411...2ed Nei, det er ikke i gråsonen, du sa nei og du handlet rett. Det kunne blitt en farlig situasjon for deg om du hadde gjort mer motstand. Anonymkode: 5ccef...09c 19
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Du ble redd og frøs, dette høres ikke ut som en gråsone, det er voldtekt. Snakk med noen som kan dette, ta kontakt med voldtekstmottaket, så hjelper de deg videre. Anonymkode: b1bde...8fe 11
The Kitten Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 17 minutter siden, Evilposelos skrev: Hvorfor sa du ikke at du ikke ville? Ja, det kan være voldtekt, men tenk om han ikke forsto at du ikke ville. Hun sa jo det. Dessuten prøvde hun å komme seg opp. Bare en idiot eller en voldtekstmann misforstår det. 15
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 Det er jo flere dager siden det skjedde. Så er jo ikke noe bevis lengre. Er ikke så mye som mottaket kan gjøre. Blir jo bare ord mot ord☹ ts Anonymkode: 9d411...2ed
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Om saken blir henlagt, så står den der. Slike folk bør bli tatt, og får han flere påstander mot seg, blir han tatt til slutt. Anonymkode: ca599...e38 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #19 Skrevet 7. september 2017 Og jeg sliter med å i det hele tatt å komme meg ut av soverommet, for jeg har fått så mye angst. Virker som et uoverkommelig prosjekt å skulle reise inn til byen og oppsøke en plass med messe folk. Ts Anonymkode: 9d411...2ed
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2017 #20 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo flere dager siden det skjedde. Så er jo ikke noe bevis lengre. Er ikke så mye som mottaket kan gjøre. Blir jo bare ord mot ord☹ ts Anonymkode: 9d411...2ed 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg sliter med å i det hele tatt å komme meg ut av soverommet, for jeg har fått så mye angst. Virker som et uoverkommelig prosjekt å skulle reise inn til byen og oppsøke en plass med messe folk. Ts Anonymkode: 9d411...2ed Kanskje du trenger å få snakket ut med en psykolog? Gå til fastlegen og be om det. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå