Baktusen Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hvordan får dere det til!? Har googlet meg gal men jeg får ikke det til!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Man skal egentlig bare fortsette å spille inn, at den looper seg selv med nye videoer.. Men det virker ikke på min android. Anonymkode: 15e3e...bbb
Baktusen Skrevet 7. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man skal egentlig bare fortsette å spille inn, at den looper seg selv med nye videoer.. Men det virker ikke på min android. Anonymkode: 15e3e...bbb Det var det jeg også trodde. Men virker ikke på min android heller.. ingen oppdateringer tilgjengelig. Er det kanskje kun for iPhone?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal egentlig bare fortsette å spille inn, at den looper seg selv med nye videoer.. Men det virker ikke på min android. Anonymkode: 15e3e...bbb Det er visst kun for iphone enn så lenge. Anonymkode: 5295a...8da
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Min har vært sånn hele tiden, og den oppdaterte seg nylig, men dette er fortsatt ikke mulig. Jeg sender aldri videoer, så trenger det egentlig ikke, men vil jo gjerne ha det, siden "alle andre" har den funksjonen.. Anonymkode: 15e3e...bbb
TMB Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Er bare å fortsette å holde inne opptaksknappen.
Baktusen Skrevet 11. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2017 På 9/9/2017 den 15.24, TMB skrev: Er bare å fortsette å holde inne opptaksknappen. på android også? Jeg får ikke det til..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Jeg får heller ikke dette til på android. Hvis man fortsetter å holde inne knappen så begynner den bare å spille av det man har filmet Anonymkode: 54969...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå