Gå til innhold

eldre er videre nede?

Fremhevede innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

jeg og typen min diskuterte og han sa at jeg kom til å bli vid nedentil når jeg ble over 30år.

er eldre damer videre i kjeden? jeg vet at det kommer ann på om man er trent eller ikke, men typen påsto at jg ville nettopp bli det. akkuratt som at eldre får rynker, så blir man slapp nedentil oxo. stemmer det?

erfaringer?

neeei da jeg bruker ikke smsspråket dere klager sånn over

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør du dine daglige knipeøvelser med skjeden, så går det nok greit ser du.

Det er klart at noen kan bli litt videre når de føder barn,. andre er videre fra naturens side - vi er alle forskjellige. Men knipeøvelser hjelper.

Gjest jente18aar ikke pålogga
Skrevet

men mamma ble sydd igjen extra der nede etter hu fikke unger. går det?

Skrevet

:hoho: Har ikke blitt merkbart videre jeg i hvert fall... etter to barnefødsler... Knipeøvelser er en bra greie......

Noen blir kanskje sydd igjen litt ekstre etter store rifter, men tror ikke helt jordmoren setter noen eksra sting på bestilling...

Skrevet
jeg og typen min diskuterte og han sa at jeg kom til å bli vid nedentil når jeg ble over 30år.

er eldre damer videre i kjeden? jeg vet at det kommer ann på om man er trent eller ikke, men typen påsto at jg ville nettopp bli det. akkuratt som at eldre får rynker, så blir man slapp nedentil oxo. stemmer det?

erfaringer?

Eh..vel, etter å ha født 1 barn kan jeg ikke si at det er merkbart forskjell. Skjeden er som de fleste vet elastisk! Men den bør vel trenes og knipes. Men disse øvelsene kan man gjøre også mens man holder på ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Synes det er helt utrolig at jeg nå som jeg næremer meg 30 går under kategorien " eldre damer"

Ser liksom fortsatt for meg bestemor når jeg hører " eldre damer" men nå skjønner jeg at jeg både forfaller, er vid + at jeg ingen menn egentlig vil ha meg.

*alex utrolig glad for at hun forsatt har 2 mnd igjen som ung*

Skrevet

Tror ikke alder har noen direkte betydning på hvorvidt man er vid der nede eller ikke. Har møtt eldre kvinner som er langt trangere enn yngre.

Muligens vil fødsel ha noe å si, men det kan jo trenes opp...

Skrevet

erfaringer?

du kan jo spørre typen din om hvor mange "eldre kvinner" over 30 år han har hatt sex med?

dersom han ikke har hatt sex med mange kvinner på 30+, hvor får han sine fakta fra da?

eller mener han at han har så stor penis at når dere har hatt sex helt frem til du er 30, så har han videt deg så mye ut at du har blitt slarkete? :wink:

tror ikke du skal bekymre deg for dette, tror typen din har bestemt seg for at slik er det, uten å egentlig vite veldig mye om hva han snakker om. :)

Gjest Oppgitt igjen
Skrevet
du kan jo spørre typen din om hvor mange "eldre kvinner" over 30 år han har hatt sex med?

dersom han ikke har hatt sex med mange kvinner på 30+, hvor får han sine fakta fra da?

Ja, hvor får man egentlig kunnskap fra?

Må alt være selvopplevd?

Er alt DU vet selvopplevd?

Skrevet
men mamma ble sydd igjen extra der nede etter hu fikke unger. går det?

Hvordan VET hun at hun ble sydd igjen ekstra. Dette er ikke normal praksis for å si det slik. Man blir sydd i rifter etc, man sur ikke igjen hullet...

Gjest Daniella_
Skrevet

Hvordan VET hun at hun ble sydd igjen ekstra. Dette er ikke normal praksis for å si det slik. Man blir sydd i rifter etc, man sur ikke igjen hullet...

:hoho:

Skrevet

Ja, hvor får man egentlig kunnskap fra?

Må alt være selvopplevd?

Er alt DU vet selvopplevd?

nei, alt må ikke være selvopplevd, men å være så bastant i sine uttalelser om noe man ikke har faktisk har opplevd, det synes jeg er litt tåpelig.

nei, jeg tror ikke jeg sitter med fasiten selv heller, og uttaler meg dermed ikke om noe jeg ikke kan, uten en ydmykhet som åpner for at jeg kan ta feil.

hadde det vært faktakunnskap han satt med, så kunne jeg tenke meg å se den forskningen som kan bevise at kvinner blir videre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er godt mulig at gamle kjerringer blir videre i skjeden med årene.

Men jeg ser ingen vitenskapelige resultater som dokumenterer det.

Du får vel rett og slett bare vente til du selv bli gammel, så får du sjekke skjeden din og konstatere hvor vid du har blitt.

Vi blir alle eldre vet du. Så briljer gjeren nå, men når du sitter der gammel, grå og ensom kan du argre deg over at skjeden din er som en låvedør og Sørlandsport.

Gjest jente19aar_
Skrevet

Jooo!!!!!!!!!!!!

Mamma fortalte at jordmorra eller legen hadde sagt mens hu sydde;;jeg tar et par extra sting!

Så det gjorde hun! Hvorfor vet jeg ikke!!!! Men hun hadde ledd samtidig mens hun sa det så det er tydelig at hun sydde for å få mamma ikke så vid.

OG ja peeeeeeeeps jeg skrev Skjede feil. BIG DEAL. som om dere aldri skriver feil :roll::roll::roll:

Gjest *Fiona*
Skrevet

(Fi har fått nye flagg til bursdagen.

Vifter nå iherdig med begge to, både ironi flagget og sarkasme flagget.

Og lar det være med det, siden noen er mer ømskinnet enn andre.)

Teiteste jeg har hørt, for øvrig. Er med en 24 åring nå som mener jeg er trangere enn mange andre, han har bare hatt damer yngre enn seg selv før. Han er helt normal i størrelsen selv. Og jeg har fått et barn.

Og knipeøvelser - vel, de er jo morsomme å gjøre på typen iallfall :sjarmor:

Alle er ulike, og man passer ulikt sammen. Finner jeg en fyr med liten pikk må jeg vel knipe mer. Ikke alle "klaffer", man er vel like forskjelllige der som man er i høyde, vekt og hårfarge antar jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fortell ham at det ikke er så farlig at du kommer til å være så vid når du blir 30 ettersom han da er kommet i en alder hvor de fleste menn ikke klarer å ha så mye sex alikevel. Den andre åpenbare fordelen er jo at mannen din antgeligvis vil bruke lengre tid på oppnå orgasme hvis skjeden ikke klemmer som besatt hele tiden, noe som kanskje er noe du også ønsker.

Eller du kan si at det er da ikke noe problem ettersom det er nok giftesyke negre her i landet.

Problem solved.

Fra spøk til revolver så er dette med størrelse på skjede så individuelt at alder neppe spiller stor rolle. Kvinner som bruker skjeden sin aktivt vil nok uansett være mer veltrente nedentil selv om de kanskje er 20 år eldre.

Akkurat som at Grete Waitz sikkert ville løpt fra meg den dag i dag selv om jeg er halparten så gammel som henne. Menn jeg kjenner mener iallefall at alder og barnefødsler ikke er noen gode indikatorer på hvordan kvinnens skjede føles under sex.

En yngre barnløs dame jeg hadde sex med virket faktisk på meg mye videre nedentil enn en 40-årig mor jeg også har hatt sex med, selv om jeg selvsagt kun har kjent med fingrene. Det var faktisk kun under orgasme at den yngre damens skjede våknet litt til liv og man kunne kjenne litt klemming og spasmer.

Skjeden er også meget elastisk og den både utvider seg og blir lengre når man er seksuellt opphisset, så en kåt og klar kvinne vil nok føles helt annerledes enn en som ikke er det. Samme kvinne kan kjennes både supervid og supertrang ut alt etter som, så jeg ville ikke akkurat gått rundt og vært engestelig for at skjeden min plutselig skulle utvide seg når jeg ble 30. Faktisk er jeg over 30 og ingenting har skjedd på den fronten enda. Jeg er faktisk som mange andre mye trangere og flinkere til å bruke skjeden min enn jeg var da jeg var 19-20 år gammel. Jeg får mye lettere orgasme, også vaginalt, så du bør egentlig bare glede deg til du blir litt eldre.

Menn er det uansett nok av også i dette alderssegmentet. Skjønnhet er også stort sett viktigere for menn enn alder, så de aller fleste vil nok gå for en pen 30-åring enn en mindre pen 20-åring uansett.

Du bør kanskje også ta andre ting han hevder med en klype salt, for ærlig talt så virker ikke mannen som han har så mye peiling; iallefall ikke på damer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt en lege på tv si"Use it or lose it" om skjeden til kvinner som er eldre. Les:50+

Skrevet

Noen ganger hender det at når kvinner blir sydd etter en fødsel så blir det sydd for mye,.. (har dog aldri hørt om at noen har gjort det med vilje.)

Gjest Anonymous
Skrevet

hæ?

er dere lost eller hva?

snakker om en jentetiss. hullet til jenta ;);) :ler:

Søt avatar du har fått jente18aar!

Vil forøvrig bare rette på det du har skrevet over. "Jentetiss" er ett annet hull enn skjeden. Litt lengre fram og myyyyyye mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...