AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Noen fler som bruker den? Det gikk fint i starten, men den nærmer seg å bli ganske tom og er blitt ganske våt. Først så samlet tannkremen seg til store klumper der det kom vann. Så blir den våtere og våtere. Litt uhygienisk kanskje? Anonymkode: 8c119...fc3
Gjest Peanut Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Det er jo en ting, men den inneholder jo ikke fluor, så på langt sikt så vet jeg ikke hvor bra den egentlig er
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Du skal ikke putte tannbørsten din i beholderen, det er virkelig uhygienisk. En ren spatel, q-tips o.l. brukes. Anonymkode: a645c...d23
Persephone Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Jeg har ikke brukt den, men jeg har brukt den i tablettform. Liker den veldig godt! Jeg pleier å veksle mellom denne og "vanlig" tannkrem med fluor.
Forundret.. Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Skal det være noe spesielt med denne tannkremen bortsett fra det at den er i pulverform?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå